جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

توصیه سیدحسن خمینی به یک حزب

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 340922
عضو حزب مردم سالاری درباره دیدار با حجت الاسلام سید حسن خمینی گفت: نوه امام خمینی(ره) در این دیدار به استناد قرآن به تبیین حزب الله و حزب شیطان پرداخت و ابراز امیدواری کرد احزاب مختلف از جمله حزب مردم سالاری ویژگی های حزب الله را دنبال کنند.
به گزارش جهان، میرزا بابا مطهرنژاد مسئول برگزاری دوزادهمین کنگره حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار اعضای شورای مرکزی حزب مردم سالاری با سید حسن خمینی که عصر امروز صورت گرفت، اظهار داشت: حجت الاسلام سید حسن خمینی در این دیدار به استناد قرآن و روایات به تبیین حزب الله و حزب شیطان پرداخته و ابراز امیدواری کرد احزاب مختلف از جمله حزب مردم سالاری ویژگی های حزب الله را دنبال کنند.

وی افزود: سید حسن خمینی همچنین در این دیدار از برگزاری پربار و پرداختن به مسائل سیاسی روز در کنگره حزب مردم سالاری ابراز خوشحالی کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تصریح کرد: کواکبیان دبیرکل حزب در این دیدار گزارش کنگره را به سید حسن خمینی ارائه داد و اعضا ضمن تجدید بیعت با حضرت امام در مرقد ایشان، نماز مغرب و عشا را به امامت سید حسن خمینی اقامه کردند.

به گزارش فارس، دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری صبح امروز پنجشنبه با حضور شخصیت‌های سیاسی و حزبی در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *