جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
با قراردادی ۲.۵ ساله؛

رضا قوچان نژاد به تیم چارلتون انگلیس پیوست

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 340868
به گزارش جهان به نقل از مهر، مهاجم ملی پوش ایرانی که در استاندارد لیژ به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود بالاخره از این تیم جدا شد تا فوتبال خود را در انگلیس و با پیراهن تیم دسته اولی چارلتون ادامه دهد.

رقم قرارداد گوچی اعلام نشد اما او می تواند در دیدار شنبه چارلتون مقابل ویگان نخستین بازی خود را برای این تیم انگلیسی انجام دهد.

قوچان نژاد در ۱۰ بازی برای تیم ملی ایران ۸ گل به ثمر رسانده است و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از امیدهای گلزنی برای تیم کارلوس کی روش محسوب می شود.

پیش از این آستریت آیدارویچ، یوهان تورام الین و آنیل کوچ به صورت قرضی از استاندارد لیژ به چارلتون پیوسته بودند.

قوچان‌نژاد را برای حل مشکل گلزنی جذب کردیم/ او سرعت و شم گلزنی بالایی دارد

کریس پاول سرمربی چارلتون بعد از پیوستن رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی به تیمش از این مهاجم ۲۶ ساله تعریف کرد و ابراز امیداوری کرد گوچی مشکل گلزنی تیمش در این فصل را حل کند.

سرمربی چارلتون در کنفرانس خبری پنجشنبه در مورد رضا قوچان نژاد خرید جدید تیمش گفت: او در رده های مختلف فوتبال هلند و بلژیک بازی کرده و گل های زیادی به ثمر رسانده است. ما در این فصل به اندازه کافی گل نزده ایم و خرید قوچان نژاد به منظور تقویت خط حمله تیم صورت گرفت. قوچان نژاد بازیکنی دونده و سخت کوش است که جای گیری بسیار خوبی دارد و معمولا گل های خوبی به ثمر می رساند، این دقیقا همان چیزی است که ما دنبالش هستیم.

پاول در ادامه افزود: گوچی سرعت بسیار خوبی دارد و می تواند از مدافعان حریف خطا بگیرد، اتفاقی که ما دوست داریم در یک سوم دفاعی حریف رخ دهد. او هماهنگی خوبی با بازیکنان دارد اما دوست دارد در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شود و به همین دلیل ما باید او را تغذیه کنیم و موقعیت های گل بیشتری برای او فراهم کنیم.

سرمربی چارلتون در ادامه افزود: قوچان نژاد پنجشنبه نخستین جلسه تمرینی خود را انجام داد و باید ببینیم وضعیت او چطور است. او با ما به ویگان می آید و در آنجا تشخیص می دهم با توجه به آمادگی بدنی اش از او استفاده کنیم یا نه.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *