پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۵

وزارت اطلاعات ابزار جناح‌ها نیست

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 340452
وزیر اطلاعات با بیان اینکه افراطی‌گری از سوی هر جناح کاری اشتباه است، تأکید کرد: وزارت اطلاعات به عنوان ابزاری برای بالا بردن یک جناح و زمین زدن جناح دیگر نیست.
به گزراش جهان به نقل از فارس، وزیر اطلاعات با بیان اینکه افراطی‌گری از سوی هر جناح کاری اشتباه است، تأکید کرد: وزارت اطلاعات به عنوان ابزاری برای بالا بردن یک جناح و زمین زدن جناح دیگر نیست.

سیدمحمود علوی امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: جامعه ما یک جامعه اعتدالی است و اعتدال همان فرموده قرآن و اسلام است .

وی افزود: هر دو جناح سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی هستند و تندروی و افراطی گری از سوی هر دو جناح کاری اشتباه است و این مسیر اعتدال است که کشور را به موفقیت‌های روز افزون می رساند.

وزیر اطلاعات گفت: وحدت رمز پیروزی مردم ایران بر مشکلات مختلف بوده و هست و در شرایط موجود نیز، تنها وحدت بین گروه‌های مختلف سیاسی و مردم می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند.

علوی افزود: سیاست دولت، حمایت از سرمایه‌گذاران است و هر کسی بخواهد با سرمایه‌گذاری در تولید مشکلی از مشکلات مردم را حل کند، مورد حمایت ماست اما با کسانی که بخواهند با سرمایه خود در بازار ارز، سکه، مسکن و غیره تشنج ایجاد کرده و مردم را به زحمت بیاندازند، برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی در واقع حمایت از مردمی است که می خواهند از قبال این سرمایه‌گذاری ها بهره‌مند شوند و وظیفه ما نیز حمایت از منافع عموم مردم است.

وزیر اطلاعات با اشاره مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، گفت: اعتماد به مردم و استفاده از ظرفیت‌های آنان برای حل مشکلات کشور و توسعه و آبادانی ایران اسلامی از اهداف این دولت است.

علوی افزود: هر گاه دشمن با خیالبافی و به‌ قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده، مردم با وحدت و پشتیبانی از ولایت نقشه آنان را نقش بر آب کردند و امروز هم وظیفه ما ایجاد امنیت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است تا مردم در آرامش بتوانند وارد عرصه کار شده و شعار سال در تحقق حماسه اقتصادی را جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب، رمز این پیروزی را تکیه امام راحل به مردم دانست و متذکر شد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هر جا بستر برای حضور مردم فراهم باشد، مردم با ایمان راسخ به میدان می آیند و شگفتی خلق می کنند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش اردبیل و سلسله صفوی در وحدت و یکپارچگی ایران و احیای تشیّع، گفت: اردبیل مبداء وحدت ملت ایران است و عشق و علاقه به این خطّه در دل همه ایرانیان وجود دارد.

علوی تصریح کرد: در زمانی که ایران صد پاره شده بود و دشمنان به راحتی اراده خود را در کشور عملی می کردند، مردان با ایمانی مثل شاه اسماعیل صفوی از این خطّه برخاستند و با تأسی از ائمه اطهار (ع) علاوه بر وحدت ملت ایران، مکتب تشیّع را نیز احیا کرده و حیات دوباره‌ای به ایران دادند.

در این مراسم از زحمات "جوادی" مدیرکل سابق اطلاعات اردبیل تقدیر و "منفردزاده" به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات این استان معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماجناحی نمیشناسیم اگر منظورش فتنه گران اصلاح طلب هست که اونها با اسرائیل وامریکا وانگلیس علیه کشورشان در 88 متحد شده بودند ودر حال کودتا بودند لذا اینها اپوزیسیون وضد انقلابند تا زمانی که توبه نکردند هم مزدور بیگانه هستند فرقی با توده ای ومنافق نمیکنند .مگر انکه آنها را هم جناح سیاسی بدانید .متاسفم برای این طرز فکر!
علوی
از دولت اصلاحات تا کنون وزارت اطلاعات توسط جناح های سیاسی سلاخی و ذبح شده است . جناب آقای علوی با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشود !
محمدی
وقتی به نظرات وزارت اطلاعات در مورد انتصابات اهمیتی داده نمیشود !!! و عوامل معلوم الحال پست ها و مناصب دولتی را یکی پس از دیگری اشغال میکنند چنین ادعایی نمیتواند درست باشد .
یونس
ضمن احترام به سربازان گمنام امام زمان (عج) و خدمات این وزارتخانه به کشور باید اذعان نمود شیوع رانتخواری ها و فسادهای مالی و اقتصادی عدیده در کشور که ریشه در بی تفاوتی و عدول وزارتخانه مذکور در ایفای مسئولیت های ذاتی خود دارد عملاً نقض ادعای وزیر محترم را حداقل تا کنون نشان میدهد .
کاشانی
خدا کنه اونجوری که شما میفرمایید باشه . مردم از وزارت اطلاعات انتظار صلابت ، اقتدار و پویایی در انجام رسالت و مسئولیت های قانونی تعیین شده برای آن را دارند . چون این وزارتخانه تنها سازمانی است که میتواند در همه موضوعات و عرصه های سیاسی ، امنیتی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ورود داشته و از دست اوردهای انقلاب حفاظت نماید و پوزه زیاده خواهان ، رانت خواران ، مدیران فاسد را به خاک بمالد .