سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲۵
۲۰۲

ذوق‌زدگی داخلی از توهین پادشاه عربستان به محمود احمدی‌نژاد

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 339870
ذوق‌زدگی داخلی از توهین پادشاه عربستان به محمود احمدی‌نژادبرخی‌ رسانه‌های داخلی با ذوق‌زدگی عباراتی توهین‌آمیز از ملک عبدالله، پادشاه عربستان نسبت محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران را منتشر کرده‌اند؛ مطلبی توهین‌آمیز ‌به نقل از یک روزنامه عربی!
ذوق‌زدگی داخلی از توهین پادشاه عربستان به محمود احمدی‌نژاد
به گزارش جهان به نقل از تابناک، این رسانه‌های داخلی، متن توهین‌آمیز این روزنامه عربی به نقل از پادشاه وهابی سعودی را درباره رئیس جمهور سابق ایران بدون کم و کاست این گونه آورده‌اند:

«آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با کسب اجازه از رهبر عالی ایران به ریاض سفر کرد. ملک عبدالله پادشاه عربستان در این سفر از او استقبال بی‌نظیری کرد که شبیه به استقبال از رؤسای جمهور کشور‌ها بود. این دو نفر به بررسی موضوعات منطقه‌ای و دو‌جانبه پرداختند. گفت‌وگو در جایی خاتمه یافت که ملک عبدالله حاضر نشد کوتاه بیاید و گفت: با شیطان مذاکره می‌کنیم، اما با احمدی‌نژاد نه».

بر پایه این گزارش، پادشاه کشوری که خود بزرگ‌ترین حامی تروریست‌ها و ترویج خشونت‌گری از راه قتل و عام شیعیان است، رئیس جمهور سابق ایران را حتی پایین‌تر از شیطان دانسته ‌و چون در بخشی از سخنانش آیت الله هاشمی رفسنجانی را تحویل گرفته، ‌موجب خوشحالی برخی در داخل شده است.

این در حالی است که همه کسانی که دل در گرو کشور دارند، می‌دانند که درگیری و دعوای جناح‌ها ‌یا شخصیت‌های سیاسی در چهارچوب کشور و نظام سیاسی، امری داخلی است و این رقابت تا جایی اصالت دارد که برای خدمت بهتر به کشور، مردم و نظام سیاسی از آن استفاده شود و اگر زمانی افرادی در تسویه حساب‌های سیاسی داخلی خود، توهین به مقامات کنونی و سابق کشور را آن هم از کسی چون پادشاه سعودی روا بدارند و به آن آب و تابی هم دهند، قطعا راه درستی‌ در پیش نگرفته‌اند.

از بعد کار‌شناسی هم نمی‌توان دلیل تیرگی رابطه ایران و عربستان را دولت سابق ایران دانست که دشمنی آل سعود با دولت شیعی مقتدر در ایران حتی در دروان تنش زدایی هم برجسته بود و انتشار اسناد ویکی لیکس، نشان داد که آنان حتی به کمتر از حمله نظامی به ایران راضی نمی‌شوند. در مسأله سوریه ایران باید چه کار می‌کرد که آل سعود را راضی کند؟ در قضیه بحرین و اعزام نیروهای سعودی برای سرکوب شیعیان بحرینی ایران باید چه کار می‌کرد که آل سعود را خشنود کند؟

به تدریج بپذیریم که چراغ همه ما در این خانه می‌سوزد. توهین پادشاه سعودی‌ها به هر کدام از مقامات سابق و کنونی توهین به همه ما ایرانی هاست. ذوق‌زدگی از توهین به رئیس‌جمهور سابق توسط کسی که بزرگ‌ترین حامی تروریست‌ها و بیشترین مخالف جمهوری اسلامی ایران است، مسیر اشتباهی است؛ مسیری که ترجمه خطوط آن ترجیح رقابت‌های داخلی و جناحی بر منافع ملی و عزت و شرف ایرانیان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دكتر در قلب ما جا دارد
متاسفانه عده ای در داخل همسو با وهابیت و ترور هستند...
همین ذوق زدگی اینها دلیل بر همسو بودنشان با وهابیت است...
نسیم
Iran, Islamic Republic of
من برای هاشمی متاسفم که دشمن امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) تحویلش گرفته این خود جای فکر داره به عاقبت هاشمی که به کجا رسیده
نرگس
واقعا راست گفته آنها جد اندر جد با شیطان مذاکره کرده و خود را دربست در اختیار اوامر شیطان قرار داده اند و دوستان خود را هم از میان دوستان شیطان انتخاب میکنند طبیعی است که با دشمنان شیطان نتوانند مذاکره کنند و با احمدی نژاد دشمن باشند
یه چیزی گفته پیش رفسنجانی خودشیرینی کنه اون خوشش بیاد
سرور
شاید هم برعکس.
United States
شاید نه یه جورایی صد در صد
دروووود
خیشه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود.
خدایا ازت میخوام که توفیق جهاد با این خاندان کثیف را به من بده.
United States
آل سعود خبیث!
امين
اگه گيريم زمان احمدي نژاد عربستان و وهابي ها مشكل پيدا كردند با ما پس نتيجه ميشه گرفت احمدي نژاد عملكرد خوبي در ترويج مذهب شيعه داشته كه جاي تقدير داره نه تحقير.
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر دشمن ....
United States
احمدی نژاد کی بود واقعا
یادش بخیر
اردلان سرافراز
Iran, Islamic Republic of
البته ايشان حق توهين نداشته اند اما جهان تا ابد محمود را فراموش نمي كند....
رضا
خوشمان آمد خوشمان آمد،احسنت به این ایهام: "جهان تا ابد محمود را فراموش نمیکند"
آره واقعا پاک ترین دولت تاریخ رو که همه مردمو بدبخت کرد و هیچکی فراموش نمی کنه
صابرخان
درسته که تو دوره احمدی نژاد خیلی چیزا گرون شد اما من معتقدم که شرایط زندگی و توان مردم برای خرید بیشتر از دوره های قبل بود
بنیادگرا
و بلکه جهان تا ابد ستایش شده ای همچون محمود را نخواهد دید. یادش به خیر و قربون یه اللهم عجل لولیک الفرج گفتنش...
احمدي نژادمردي است كه دشمني چون ملك عبدالشيطان داردكه تاخرخره خون كودكان شيعه رااشاميده پس زنده بادمردي كه باستمكاران وقاتلان شيعه دست دوستي ندادوبريده باددستي كه دستان ناپاك ملك عبداشيطان رابفشارد
Iran, Islamic Republic of
عکی العمل اقای هاشمی به این سخن چی بوده؟؟؟
مرتضی
حتما گفته دمت گرم ما هم طرفدار شما هستیم
بنیادگرا
...شایدم لبخندی زده و جرعه ای چای عربی نوشیده!
United States
چو دانی و پرسی ؟؟؟؟
کافیه به سایت های معروفی مثل ... که پاتوق این تیپ افراد هست سری بزنین! تازه من در دفاع از رییس جمهور نوشتم منتشر نکرد!!
نه بابام الان داری شوخی می کنی، اصلا شما می دونید نظر مخالف یعنی چی جعبه های سانسور، برای شما همین سایت جهان خوبه، که همه چیزو سانسور می کنه، فکر می کنید احمدی نژاد خوب بوده، البته چون جهان نظرات مخالف رو می ذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینو نوشتم
United States
سایت های هاشمی متشکریم داره زیاد می شه
محمدخ
Iran, Islamic Republic of
این نشان از اقتدار احمدی نژاد در سیاست خارجی اش اشت-احمدی نژاد به آمریکا و..ایناش باج نمی داد چه برسه به این وهابی های بی ارزش-ضمنا فعلا دوره توسر خوری ما باز هم شروع شد...
zaer

به راستی آل سعود خود از شیاطین هستند.
دکتر احمدی نژاد در قلب ما جا دارد. زنده باد دکتر.
Iran, Islamic Republic of
ما که می دونیم هر روز داره با شیطان مذاکره می کنه طبیعی هست با شیاطین مذاکره کنه اما با احمدی نژاد خیر
Iran, Islamic Republic of
به قول آقای دکتر : تحویلتون گرفتن نوش جونتون
خیلی جالب است... با شیطان ملاقات نمود. مردان خدا از هیچ توهین و افترائی در امان نیستند کسی که حرف حق بزند و راه حق و درستی را برود همیشه اینگونه با او برخورد می کنند هاشمی هم می توانست به عنوان یک هموطن از هموطنش نه به خاطر دین و قرآن و ... بخاطر هموطن بودنش دفاع کند...
هاشمی و اصلاح طلبان بدانند هر چه از دولت نهم و دهم در رسانه های گروهی بد بگویند عزم مردم بیشتر جزم می شود و علاقه ملت به دولت نهم و دهم بیشتر از روز گذشته می شود. هر روز بهتر از دیروز.
ایرانی
Finland
کاملا موافقم
محمد
آره به همین دلیل هم مردم در انتخابات قبل یک دست به حامی احمدی نژاد رای دادند
تو انقدر از سیاست پرت هستی که نمیدونی حامی احمدی نژاد در انتخابات رد صلاحیت شد!
حامی خاتمی هم رد صلاحیت شد بنام علی اکبر هاشمی . این دلیل نمی شود اول فکر کن بعد حرف بزن هموطن عزیز. فتنه گران بدانند ملت شهید پرور ایران اسلامی بیدار است.
کاظمی
Russian Federation
.... چه بلایی بر سر ما آمده که یه مشت وهابی پلید برای ما عزیز شده اند!!!؟؟؟ بزودی نابودی شما وهابیت کثیف سعودی را شاهد خواهیم بود ... بزودی انشاءالله
محمد حسین
این آقای ملک عبد الله کلا در حال معاشقه با شیطانه معلوم که نیاز به مذاکره با شیطان نداره
موسوی- اصفهان
Iran, Islamic Republic of
یاد شهید ابوترابی بخیر در جواب فرمانده عراقی که از او پرسید چرا به نمایندگان صلیب سرخ نگفتی چه شکنجه هایی بر روی شما و دیگر اسیران انجام شده گفت آخر او کافر بود و نمیخاستم پیش خود بگوید ببین مسلمانی چه بر سر برادر مسلمانش آورده است (نقل به مضمون)
اما دریغا که بعضی آقایان جنایتکاران عالم مثل کری و اوباما و ... برادر بزرگترشان شده و امثال احمدی نژاد (اصلا رییس جمهور بودنش هیچ یک ایرانی مسلمان ) دشمنشان
اوباما را مودب میدانند و دست در دست خبیٍث کری و ملک عبدالله و .. غیره میگذارند...
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
اگراحمدي ن‍ژادهيچ افتخاري هم نداشته همين برايش بسه كه شاه مفسدوهابي حاضره باشيطان (امريكا،اسرائيل؛انگليس و تروريستهاي وهابي) مذاكره كند ولي با او نكند.باشدكه روزي همين ... روابط نزديكش با ملك عبدالله را انكار كنه...
هاشم آقا
هروقت میشنوم که کسای مثل جک استراو یا شبکه صدای آمریکا و بی بی سی و مقامات آمریکا و صهیونیستی و حالا هم ای وهابی اینقدر با تنفر نسبت به دکتر احمدی نژاد عزیز صحبت میکنن یاد جمله امام خمینی میافتم که فرمودند اگر دشمنان از شما تعریف کردند در کار خود شک کنید واگر از شما بد گفتند بدانید کار شما درست بوده است (نقل به مضمون)
دکتر جون دوستت داریم
خاک بر سر واداده و غربزدشون. زنده باد احمدی نژاد.
United States
قصد مقایسه نیست اما همیشه این حرف زبانزد خود آقایان به انواع مختلف بوده وهست که هر شخصی را باید از طرف مقابلش شناخت مثلا" حضرت علی را باید از معاویه شناخت. هاشمی و احمدی نژاد را هم باید از طرف مقابلشان شناخت.
آیا طرف مقابلشان فردی مستقل است یا مزدور آیا .......
بنیادگرا
به جهان نیوز بگید که طرف مقابلشو بشناسه! ...
United States
شما به فکر خودت باش
کدخدایی از پکن
China
.... فدای محمود احمدی نژاد...
اونقدر توهین کنند تا جونشون در بیاد. فعلا که با سیاست واقتدار احمدی نژاد بوده که سعودیها دارند مثل... واغ واغ میکنند.
...
حمید
United Arab Emirates
....اینا با مث خودشون مذاکره میکنند.
Iran, Islamic Republic of
خب همه پادشاه سعودی رو میشناسن!
United States
شاه آدمکش
اسیاب به نوبته حالا روزی میرسه که همین شیوخ منطقه اقایان رو ادمم حساب نکنن
Iran, Islamic Republic of
محمود کارت درست بود
کدخدایی
China
ملک عبدالشیطان خودش بزرگترین شیطان از جنس اِنس هست.
United States
متاسفم که بعضیا می خوان باهاش و کشورش رابطه داشته باشن
Iran, Islamic Republic of
من هم خيلي ذوق زده شدم.
...تو که وطن و هم وطن رو میفروشی
بهتره جواب خائن روندی
جالب دیکتاتورترین و ملعون ترین ادم جهان از اقای هاشمی...حمایت میکنه و بعضیا خوشحالند.
این نتیجه رفتار خودمونه....
United States
چه ربطی داشت؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد شجاع خار چشم دشمنان خارجی و ویژه خواران و مفسدان داخلی بود.
پس خشمشون هم بی مورد نیست.
به داخل نگاهی بیاندازید تا ببینید پس از حذف آن مرد بزرگ با یک توطئه حساب شده چند ساله چه جشنی گرفتند آقایان و هنوز پس از ماه ها نمیتوانند اسمش رو حتی بشنوند.
الهم عجل لولیک الفرج.
Iran, Islamic Republic of
باید واقعیت رو قبول کرد و از اشتباهات درس گرفت تا از تکرار آنها دوباره آسیبی وارد نشود.
احمدی نژاد قدر خودشو ندونست و با همه پارامترهای مثبتی که داشت از امثال منتظریها درس نگرفت و منافع کل کشور را در دوره دوم فدای افراد خاصی کرد و همین باعث شده نتواند مسائل داخلی را خوب مدیریت کرده و به هرج و مرج اقتصادی کشیده شد و همین باعث روی کار آمدن فتنه گرانی شده که با وجود سابقه سیاه خیانتهای اثبات شده در حقیقت مرده بودند و در فضای آلوده و فشار جانی دوباره پیدا کردند.
از برادرمان دکتر احمدی نژاد انتضار بصیرت داشتیم نه صرف انرژی برای یک فرد
Iran, Islamic Republic of
هم نشینی با خود شیطان مبارک آقای .... باشه
لعنت بر ....ال سعود
United States
وهابی هم هستن
مجید مجد
United States
ای کاش از تو بگیرد هر آنچه خدا را از تو بگیرد
بعضی از مسئولین دقت کنن!
Iran, Islamic Republic of
ببین دشمنان آقای احمدی نژاد چه کسانی هستند (....وسعودی وصهیونیسم)
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآل سعود
Iran, Islamic Republic of
اينكه توهين نيست.اتفاقا اي ن خودش نشون دهنده اينه كه احمدي نژاد مخالف شيطان و همپيمانانشه البته اشتباهات بزرگ احمدي نژاد قابل اغماض نيست اما همينكه اين ملعون حاضر به مذاكره با شيطانه ولي با احمدي نژاد نه بايد مايه مباهات باشه
قطعا دشمنی سران سفاک وبی دین ال سعود برای هر انسانی باعث مباهات وافتخار است!
کریم
خداییش برای سیاسیون مایع خجالته که طوری عمل میکنن که زبان این سگ سفتان دین فروش درازشده،ما یه تار موی بچه شیعه رو با کل دنیا عوض نمیکنیم وفرقی نمیکنه که اون هاشمی باشه یا احمدی نژاد.
سروش
Iran, Islamic Republic of
امام (ره) فرمودن اگر از آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.
صفا
Iran, Islamic Republic of
درست اگر نگاه کنید این توهین نبوده بلکه تعریف بوده

این حرفش بمانی این است که مقام احمدی نژاد در درجه بهشتیان و فرشتگان است

چون اینها با شیاطین مذاکره می کنند نه با فرشتگان
dftg
Iran, Islamic Republic of
دیدیم که شما چه ذوق زدگی داشتید...
میناب
Iran, Islamic Republic of
توهین عبدالشیطان دلیل حقانیت محمود ماست
Iran, Islamic Republic of
ياد جمله معروف امام افتادم ب اين مضمون ك هرگاه دشمنانتان از شما تمجيد كردن در كارى ك كرديد ميكنيد شك كنيد
این که... هیچ مغز درستی ندارن بر همگان واضح و مبرهن است پس آقایونی که در کنار اینها عکس یادگاری میگیرن و می خندن و ... مواظب باشن. دکتر که جاویدان مونده
Iran, Islamic Republic of
خداييش اگه به خاتمي توهين كرده بود امثال شما خوشحال نميشديد؟....
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت به خاتمی توهین نمی کند که ما بخواهیم ناراحت یا خوشحال بشیم وسوال در درونش متناقض است. شیاطین با حق مخالفند نه ناحق
Iran, Islamic Republic of
باخاتمی که حساب کتاب دارن داداش. نکنه یادت رفته پول کمک فتنه رو جلبکها پس نداده بودن وصداشون دراومد؟؟؟
مریم سادات
دوست عزیز
انگار متوجه قضیه نیستی
فکر نکن از اینکه این وهابی آدمکش به احمدی نزاد توهین کرده ما ناراحتیم
این توهین مصداق بارز برحق بودن احمدی نژاده
بنابراین اگه شما هم خیرخواه خاتمی بودید خوشحال می شدید که یه همچین آدمی بهش توهین کنه
باران
به آقای هاشمی باید گفت به جای سفر به عربستان یه کم فکر کنترل کردن بچه هاش تو کشور باشه که هر روز تیتر یکی از روزنامه های کشورند به خاطر محاکمه در محاکم قضایی ..
پادشاه خرفت ومست .. عربستان که دستش به خون هزاران بی گناه در عربستان بحرین یمن عراق وسوریه آغشته شده باید باهاش دیدار کرد .ننگ به ما که به جای دیدار با سید حسن نصرالله باید با پادشاه دائم المست عربستان دیدار کنیم
Netherlands
.... این تاکتیک ایشان شناخته شده است.
ali
Iran, Islamic Republic of
بعد از 4 سال حرف دل منو زد
احمدی نژاد ای ول
Iran, Islamic Republic of
از شیطان هم بد ترید وهابی های کثیف موش های کثیف خوک های کثیف
سگ از شماها بهتر است
Iran, Islamic Republic of
دکتراحمدی نژاد خار چشم وهابیت است
دکتراحمدی نژاددر قلب شیعه ها همیشه خواهد ماند
محمد
لعنت به آل سعود....
Iran, Islamic Republic of
به عنوان كسي كه به احمدي نژاد راي ندادم و خط فكري سياسي وي را قبول ندارم ، اما با صداي بلند اعلام ميكنم سگ احمدي نژاد از امثال اين تكفيري هاي وهابي اسلام بر باد ده با شرف تر است. حيف نيست اسم ايشان در كنار اين خبيث هاي شكم متورم فاسد قرار گيرد....
یاوه گوئی نوچه آمریکا جای تعجب و تاسف نیست سکوت رضایت آلود هاشمی و امثال او جای تاسف دارد . همانند پول گرفتن برخی برای پیروزی موسوی فتنه گر.
محمد
سلام
کبوتر با کبوتر باز با باز.....کند همجنس با همجنس پرواز
خب شیاطین با هم آبشون تو یه جو میره و میتونن با هم مذاکره کنن
نباید انظار بیش از این داشته باشیم
الحمدلله
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
اگر دشمن از تون تعریف کرد ....
.... تو خودت بابای شیطونی
امين
با شیطان مذاکره می‌کنیم، اما با احمدی‌نژاد نه-....
امام رحمت الله فرموده بودن ما اگر از صدام بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت.
alikanaany
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
تعجبی ندارد زیرا ... امیرعبدالله .. عضو سازمان سیا هستند!
آقای هاشمی دوروبری هاتو بهتر بشناس
متاسفانه عده اي هستند كه هيچ چيز در وجودشان جز كينه و عداوت و پلشتي نيست! و اي كاش حد اقل يك ويژگي خوب داشتند!!!!!
بهاری انشالله
بابا جهان جان داستان یکی به میخ یکی به نعل ادامه داره؟ شما که سر دم داره مبارزه با احمدی نژاد ، نکنه میخوای بگی مثلا از این رفتارهای رسانه ای متاثر شدی؟ (البت میدونم قابل پخش نیست)
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
البته این شیخ سعودی حرف حقی زده است چون آنها لیاقتشان فقط مذاکره با شیطان و حزب شیطان است. این وسط معلوم نیست بالاخره ا...
سیما
چه رابطه عجیبی بعضی ها دارن ادم شک می کنه !!!
درود بر آن مردی که رفت
و می اید
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا احمدی نژاد برمیگردد....
mehdi
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به اين توهين ....
اینم طرفدار هاشمی!
اینا با هرکسی غیر ثروتمندا و ثروتمند پرستها مشکل دارن.
Iran, Islamic Republic of
یادمه احمدی نژاد در مناظره با اقای کروبی در انتخابات 88 گفتند یه آقای (!!) رفته یکی از این کشور های حاشیه خلیج فارس گفته این دولت ( دولت نهم ) بیشتر از 6 ماه دوام نمیاره و ساقط می شه .... خیلی متاسفم برای یه عده توی این مملکت که وطن فروشی می کنند ....
اشتباه منفی دادم
وطن فروشی اونم به یه عده گرگ وحشی
آدم وطن فروش باشه ولی کاری نکنه بعد 8سال نتیجش بشه تورم42% و رشد اقتصادی 5.8-% و فسادهای چند میلیاردی
بیشتر این تورم زیر سر همین وطن فروشان بود و هست...دخالت کردند و عاقبتش شد همین که میبینید
مجتبی
United Kingdom
...
لطفا تشریف ببرید تل اویو واشنگتن و نیویورک...اونجا به امثال شما بیشتر خوش میگذره.....
Iran, Islamic Republic of
شما وطنت رو به تورم می فروشی....یه عده زن و بچه و مالشونو گذاشتن، جونشونو باسه این مملکت دادن بدبخت....
Iran, Islamic Republic of
خدایا .... را با ملک فهد و ملک عبدالله و همه هم یاله هایش مهشور کن
Finland
ادم از تورم و گرسنگی بمیره اما مثل تو صهیونیست خیانتکار نباشه.
درود بر محمود احمدی نژاد دلیر دشمن اسراییل
بنیادگرا
آدم گدای رو به موت تو کشور اتیوپی باشه، اما اهل اتیوپی بمیره در شرایط تورم 1000 درصد. ... شکم پرست! حیف از نام مقدس ایرانی که روی خودت گذاشتی و به زبان شیرین فارسی ایران و ایرانی را به دوزار شکمت میفروشی.
خداییش تا حالا اصلا فکر نکردی که دلیل اینهمه مشکلاتمون چی بوده؟!
غیر از اینه که بعد اتفاقات 88، همه دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادن تا مردم رو از انتخابی که کردن پشیمون کنن.
اگه غیر از این فکر کنی خیلی ساده لوحی.
میقهی
از لحن توهین پادشاه عصر جاهلیت پی مبریم که احمدی نژاد بسیار خوب و دقیق میدانست....
امیر
حاکم ملعون سعودی خود شیطان است و طبیعی است که با شیطان همدلی و مذاکره داشته باشد...
ﻣﺎ ﺍﺯ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﻫﻴﺌﺖ ﺍﺭﻭﭘﺎﻳﯽ ﺑﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﻫﺎﺷﻤﯽ ﻧﺎﺭﺍﺡﺖ ﺷﺪﻳﻢ
ﺍﻳﻨﻬﺎ ﺩﻳﮕﻪ ﭼﻪ ﺟﻮﺭ ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﻭﻃﻦ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها همانها هستند که در زمان احمدینژاد تشویق به تحریم ایران می کردند حالا با باج دادن به غرب می خواهند از اونا صدقه بگیرند
غیور
اگر احمدی نژاد تحت تاثبر جادوی اسفندیار !خاک روی سرمایه ی اجتماعی خویش نمی ریخت امروز ستون پنجم آمریکا در داخل این چنین.... نمی شد!
بنیادگرا
اگه جادوی اسفندیارش نبود که اینقدر محبوب قلوب و مغضوب اشراف نمیشد. اشتباه به عرضتون رسوندن اخوی!
هاشمی - خسر الدنیا و الاخره
البته دنیا نه!
Iran, Islamic Republic of
خب اگر پادشاه عربستان که بزرگترین حامی وهابیت و سلفی گری و تروریسم در جهان هست از احمدی نژاد خوشش بیاد ما باید به احمدی نژاد شک کنیم.همین که یکی مثل این پادشاه عربستان از احمدی نژاد بدش میاد نشانه درست بودن سیاست خارجی اون دورانه چون امام هم گفت ما از هر که بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت
آقای هاشمی در جمع علما ی جهان اسلام نیز دقیقا راه.....
BRT
United States
.... در 8 سال مملکت را به این فلاکت برساند ؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد... در حق ملت کرد
Iran, Islamic Republic of
جای خالی رو من باکلمه نیکی پر میکنم تا کامنتها منفی نده
محمد
Iran, Islamic Republic of
... سران کشور اسلامی ایران از هر جناح که باشند در اصول با هم یکی هستند ، توهین به رئیس جمهور سابق توهین به من و توهین به همه ملت ایران است ! و جلسه را ترک می کرد !
ساغر
خوب معلومه که عربستان با شیطان و سرسپردگان با شیطان مذاکره میکنن....چیز عجیبی نیست...احمدی نژاد توی دهن شیطان زد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی زشت که [برخی] افرادی که در راس امورکشور قرار دارند حرف و عملشان یکی نباشد...
این توهین یزرگترین افتخار برای همه ی عاشقان اهل بیت است . اگر غیر از این بود باید به خودمون شک می کردیم .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود
mhr
United States
خب پادشاه عربستان راست گفته
لیاقتش در حد همون مذاکره با شیطان هستش
آدم شیطان صفت فقط باید با شیطان مذاکره کنه
محمدطه
این توهین جزو افتخارات احمدی نژاد بشمار خواهد آمد وننگی است برای حامیان آن .
مهدی آقائی
Australia
سلام
سلام دوست عزیز چه خوب گفتی واقعاً شجاع ترین
مرد جهان بود وخواهدبود با تشگر ازشما واز جهان نیوز
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
United States
ماهم حاضریم جلوی سگ نان بندازیم اماجلوی این خرفت ورفقاش نان نندازیم
محسن
خدا کند که دیگر احمدی نژادی به دنیا نیاید.
بنیادگرا
هرچی محسنه اونم از نوع هاشمیش...
بنیادگرا
... خب باید فکر اینم میکردن که ممکنه یکی لو بده!
azizam mano to ,gem bbc ...ziad mibiniaaaa naa???
امام (ره) بزرگوار می فرمود: هر گاه دیدید دشمنان ایران اسلامی از شما بد می گویند بدانید راهتان را درست انتخاب کردید و هر گاه دیدید دشمنان ایران اسلامی از شما به نیکی یاد می کنند بدانید که راهتان را اشتباه انتخاب کردید. دکتر احمدی نژاد و هاشمی مثال این گفته امام عزیزمان هستند. عربستان هم دشمن ایران است و با دین بهائیت موافق است. یا حق
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
ازپايان دوره رياست جمهوري احمدي نژاد،اين بهترين تمجيد از اوست و بزرگترين ننگ براي....
سرباز
خدا مرگ بده ...
مسعود
خب کبوتر با کبوتر باز با باز
از شتر که انتظار نميرود با شير دمساز بشه
...
rahyab
مرگ بر ملک...ودرود بر شجاع ترین مرد جهان دکتر احمدی نژاد
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
یادمان نرود امام (ره) درباره آل سعود چه فرمودند.
رضا-قم
اصلا این توهین این یهودی زاده بهترین دلیل وروشن ترین مدرک بر درستی راه احمدی نزاد در آن دوره می باشد...آخه اون باید با شیطان مذاکره کند واینکه کسی که با شیطان این چنین عقد اخوت بسته باید اینگونه از برخی افراد استقبال کند....تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
اعتراف خوبی کرده است قطعاً ملک عبدالله با... مثل خاتمی می تواند کنار بيايد ولی با احمدی نژاد که از جنسی ديگر است هرگز.
سید
United Kingdom
همون موقع هم که احمدی نژاد توی مناظره ها به این موضوع اشاره کرد همینها میگفتن دروغ میگه!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمود
به گمانم شیطان هم نتواند با داعش مذاکره کند انوقت چطور ... می خواهد چنین کند؟!!!!
قوام
طوری که نیست از ی سگ که دریا نجس نمیشه بذار اینم دلش خوش باشه!!!!!!!!!!!
والا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از افتخارات دکتر همین بس که آل سعود دشمن اهل بیت ع، دشمن اوست...
Iran, Islamic Republic of
مسئولیت این توهین ها با خود آقای احمدی نژاد است که رفتارش خلاف ادب و منطق بود چه در داخل و چه در خارج اساسا" وی قابل دفاع نیست
چیزی که نمی دانید اظهار نظر نکنید هیچ ذره ای از محبت ما به احمدی نزاد کاسته نخواهد شد
محمد
مرگ بر آل سعود
دکتر در دل ما جا داری
هاشمی مواظب باش
خداوند آل سعود ...لعنت کند
یاسین
شاه مستبد سعودی شیطانه که زنده زنده آدم تو سوریه و عراق سر می بره!!!!!!!!!!!!
محبوب هر قوم و نژاد محمود احمدی نژاد
یاسین حکمت
منفی در منفی میشه مثبت! ....
Iran, Islamic Republic of
...
الان انتخاب چند روزه که خبر را کار کرده و دادستان هم....
دهاتی
نمیدانم چه حکمتی است ؛ علیرغم اینکه از نظر اغلب مسلمین وحتی غیر مسلم ،خاندان آ لسعود ودر رآس آن پادشاهش ام الفساد عصر حاضر است وخیانت آنها به جمیع مسلمانان ودشمنی با ایران وایرانیان اظهر من الشمس است، آل هاشمی بهرمانی رفسنجانی به دوستی با آنها مباهات
می کنند
الا یا ایهاالتئوریسین های اصلاح طلب واصولگرایکی به من دهاتی بگوید که قضیه چیست؟
دورود بر احمدی نژاد
m
با اینکه به سیاستهای آقای احمدی نزاد نکته دارم ولی اجازه توهین یک سگ... به ایرانی ها قابل تحمل نیست
فراموش نكنيم كه آل سعود از آمريكا بدترند.
متأسفيم براي اينها كه با آل شاهنشاهي سعود ميگن وميخندند!
معلومه كه كار احمدي نژاد درست بوده كه دشمن از اوناراحته .
ار از وي تعريف ميكرد بايد ناراحت ميشديم نه حالا كه چنين توهين ميكند
این کار وهابی ها حق و باطل را برای ما روشن میکند
عقل کل
حتما ملک بن نکبت راست میگه.هاشمي تو هم با همین فرمون برو جلو.نامه یادت نره.
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
جهان عزيز دشمن تو هر لباس و نقابي كه باشه دشمنه حالا فرقي نداره كي باشه و كجا باشه خدا دشمنان شيعه را اگر قابل هدايت نيستند خار و ذليل كند حالا فرقي نداره خودي باشه يا غريبه
شیطان عبدالله عربستان
...هاشمی که حاضر است با این شیطانکها نشست وبرخاست کند اما با احمدی نزادنه!
doaye faraj khoondane haj mahmood baese hame in yave gooyihaye in sharabkhare palidee.ya mahdi
فارسی را پاس بداریم.
Iran, Islamic Republic of
از اين جهت كه ديگه محمود كاره اي نيست گفته
ناراحت نشيد!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
.... عبدالشیطان...
Iran, Islamic Republic of
فقط پایگاه خبری انتخاب از این حرف ذوق زده شده است. آنهم بخاطر اینکه هزینه سیاهی لشکری را که نشسته اند کامنت میزنند ...
امیدوارم از ذوق زدگی زیاد ،ذوق مرگ بشن.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ملک عبدالله راست گفته او با شیطان سازش می کند با شیطان دست می دهد دیگر نمی شود با شیعه علی دست بدهد و سازش کند یا با شیطان یا با مسلمان . ملک عبدالله فاسد شرابخوار... است .
Iran, Islamic Republic of
...از تکفیری های...بیش از این انتظار نیست
saeed
درود بر مرد خدا - درود بر ترویج مهدویت - هواداران محترم دکتر اتفاقا از این موضوع خوشحال باشیم این وهابی ....... خوب گفته با شیطان مذاکره می کنه با دکتر نه . خب می بینیم که با کی داره صحبت می کنه ...
Iran, Islamic Republic of
ایرانی ایرانی است هر کس باشد در برابر دشمن ان هم وهابی اگر توهین کرد باید جوابش داده شود ...
Iran, Islamic Republic of
بایدمثل پوتین با وهابیون عربستان صحبت کرد تا سرشان را به لاک خود فرو برند
هاشمی خجالت نکشید که یک وهابی به هموطنش توهین نمود. ....
خوششم میاد . معنی بی احترامی رو نمیدونه.
Serbia
يعني هاشمي .... بوده كه باهاش مذاكره كردن
Iran, Islamic Republic of
وقتی خودشون به صراحت به اون طرفی ها میگن آن مرد رفته است، توقع دارید ازش چی برداشت بشه؟
ممد
United Kingdom
با شیطان مذاکره کنند به آنها وعده بهشت می دهد اما با احمدی نژاد نه
اینکه تعجب ندارد!
منتظر
Iran, Islamic Republic of
حتما گفته داداش من هم دلم ازدستش خونه آخر اوندید بدیداست ازطبقه مانیست استخوانی بود درگلوی من وتو ودوستان وهابی
حامد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک ایرانیست و توهین به او یعنی توهین به همه مردم
مخصوصا اگر از طرف یک وهابی باشد
علی رضا
یکی از دلایل اینکه مردم احمدی نژاد راقبول دارند همین مخالفت جانورانی مثل ال سعود پلید با اونه
سید علی
چی گفت هاشمی که اون جرات کرد درباره ی احمدی نژاد همچو غلطی بکنه .وای بر تو هاشمی ! با همه دشمنی ها نباید احمدی نژاد رو به یک ادم پست و ملعون میفروختی!
Iran, Islamic Republic of
ببين احمدي نژاد چه بر سر اينها اورده بوده كه اينقدر ازش متنفر اند و تا همه جاشون در حال ذوب شدنه!!
بنده خدا
دكتر احمدي نژاد در تاريخ ماندگار خواهد بود . اما كافي است تاريخ را نگاه كنيم كه چگونه سردمداران وطن فروش وابسته به بيگانگان، امير كبير را نابود كردند تا خيلي چيزها را متوجه شويم
Sweden
اینکه یک عده در داخل از این توهین به احمدی نژاد انهم از طرف سردسته وهابیون و رییس تمام تروریست های منطقه خوشحال میشوند نشان از درستی مسیر احمدی نژاد محبوب و مردمی فرزند رشید ایران زمین دارد. عقده پراکنی های یک عده معدود علیه احمدی نژاد نشان از جهل مفرط انها است و لا غیر
نورالله راهی
سلام
ال سعود غلط میکنند دنیابدانددکتراحمدی نزاددرقلب ماجادارد ویک تارمویش رابه هزاران شخص مثل هاشمی نمیدهیم.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ما از پادشاه عربستان که توقع نداریم شیطان باید از او درس بگیرد ما از افراد داخل کشور اگراز لفاظیهای آنها خشنود شوند ناراحتیم نه از اینکه به هاشمی یا احمدی نژاد بگویند بلکه از هر ایرانی اگر بد بگویند ما ناراحتیم
حبیب
اینکه یه عده تو این کشور از توهین وهابی های خبیث که دستشون تا آرنج تو خون شیعه و غیر شیعه و مسلمون و غیر مسلمونه به رئیس جمهور سابق کشور خودشون ذوق زده میشن و اصلاً هم به روی خودشون نمی آرن که بابا اینکار ما خودمون رو ضایع میکنه لاأقل خوشحالیمون رو تو دلمون نگه داریم تا آبروم نره ، اونم فقط بخاطر مختصر تمجیدی که از اربابشون کرده ، نشون میده که این جماعت چقدر عقده حقارت دارن و جقدر راحت دین و دنیا و آخرت و ملیت و ایرانی بودن و غیرت و . . ...