يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱
عضو شورای شهر تهران:

آتش‌سوزی خیابان جمهوری را سیاسی نکنید

حضور قالیباف در صحن علنی شورا
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 339393
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه برخی از افراد آتش سوزی خیابان جمهوری را سیاسی کرده‌اند که باید بگویم این بد اخلاقی است.
آتش‌سوزی خیابان جمهوری را سیاسی نکنید
به گزارش جهان، مجتبی شاکری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آتش‌سوزی اخیر در خیابان جمهوری اظهار داشت: در این حادثه دو نفر از شهروندان تهرانی جان خود را از دست دادند که جای تأسف دارد و امیدواریم دیگر شاهد اینگونه موارد در تهران نباشیم.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی در روز بالغ بر ۱۷۰ مأموریت انجام می‌دهند که نشانگر سختی کار سازمان آتش‌نشانی است.

شاکری خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر در خیابان جمهوری، ۷ نفر گرفتار آتش شدند که در نهایت ۵ نفر از این افراد نجات پیدا کردند و متأسفانه ۲ نفر از بانوان تهرانی جان خود را از دست دادند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: قطعاً اینگونه اتفاقات در کشورهای دیگر نیز می‌افتد که البته اینگونه اتفاقات باید برای ما تجربه شود و اقدامات لازم را برای جلوگیری آن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در جلسه اخیر شورای شهر تهران یکی از اعضا با توجه به حادثه اخیر در خیابان جمهوری بحث استعفای محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران را مطرح کرد که این کاملاً غیرمنطقی و غیرکارشناسی است.

شاکری تأکید کرد: در سال‌های اخیر اتفاقات مختلفی در کشور رخ داده است که از آن جمله می‌توان به اتفاقات در آموزش و پرورش، وزارت راه و ... اشاره کرد که این سؤال مطرح می‌شود که آیا وزرای مربوطه استعفا داد‌ند؟!

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ما قطعاً به اینگونه حوادث عکس‌العمل نشان می‌دهیم و این وظیفه اعضای شورای شهر است چرا که ما نماینده مردم در شورا هستیم و باید امنیت لازم را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی گفت: متأسفانه برخی از افراد، آتش سوزی خیابان جمهوری را سیاسی کرده‌اند که باید بگویم این بد اخلاقی است ضمن اینکه اعضای شورا برای روشن شده ابعاد مختلف این آتش سوزی، شهردار را برای جلسه علنی شورا دعوت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چطور آقای قالیباف حادثه آتش سوزی رو سیاسی کردند و مقایسه کردند با دوران اصلاحات آن هم در رسانه ملی؟! جالبه آقای شهردار از همین رسانه ملی یک بار هم از زبانش کلمه عذرخواهی از خانواده های آن دو خانم کشته شده و مصدومین آن حادثه شنیده نشد!!!!!!!!!!