سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

دهقان: نمایندگان خراسان‌رضوی از معرفی نجار استقبال می‌کنند

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب: 338985
نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان خراسان رضوی از معرفی اسماعیل نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی ، استقبال می کنند.
دهقان: نمایندگان خراسان‌رضوی از معرفی نجار استقبال می‌کنند
به گزارش جهان، محمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری طرقبه نیوز، در خصوص گزینه مطرح استانداری خراسان رضوی گفت: گزینه اصلی وزارت کشور برای استانداری خراسان رضوی، اسماعیل نجار می باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نجار در تمامی دولت ها، دارای مسئولیت های مختلف از جمله فرماندار و استاندار بوده است و به نظر نمایندگان استان می تواند شخصیت مفیدی برای خراسان رضوی باشد.

دهقان تأکید کرد : نمایندگان خراسان رضوی برای معرفی ایشان پیشنهادی نداشته اند اما از این گزینه استقبال می نمایند زیرا کارنامه مدیریتی ایشان قابل قبول می باشد.

نماینده طرقبه شاندیز و چناران افزود : اگر برخی از جریان های تندرو ، حاشیه سازی نکنند و جو روانی ایجاد ننمایند ایشان می تواند فرد بسیار خوب و مفیدی برای استان باشد و در راستای اعتدال ورزی دولت، به رئیس جمهور محترم کمک نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *