يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

شرط تحریم آمریکا توسط کشورهای اسلامی

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 338027
رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر کشورهای اسلامی وحدت داشتند می توانستند آمریکا را تحریم کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت هفته وحدت در تالار وحدت قشم افزود: اگر این کشورها شیر نفت را به روی آمریکا و همپیمانان آن ببندند و فروش نفت را به این کشور تحریم کنند، کمر آمریکا خواهد شکست، همانطور که کمر شاه در ایام انقلاب با بستن شیر نفت شکست.

وی، تفرقه را مهم ترین عامل تضعیف قدرت جهان اسلام دانست و گفت: دشمن نیز با علم به این موضوع از هر اقدامی در جهت تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در میان مسلمانان فروگذاری نمی کند.

به گفته قرائتی، در اسلام روی مقوله وحدت بسیار تأکید شده و تفرقه نیز عذابی در کنار عذاب آسمانی ارزیابی شده است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور در بخش دیگری از سخنان خود قرآن مجید را بهترین میزان و عامل وحدت بین مسلمانان خواند و گفت: اصل برای همه ما قرآن است و حول این کتاب آسمانی وحدت به بهترین شکل ایجاد می شود.

قرائتی، راه خدا و قرآن را تنها راه حق دانست و تصریح کرد: به غیر از این راه، ما راه و رفیق دیگری نداریم و به هوش باشیم به رفقای غیرخدایی اعتماد نکنیم.

وی با ستایش از وحدت موجود بین شیعه و اهل تسنن جزیره قشم گفت: خود مردم این جزیره بهترین شاهد و حافظ این وحدت هستند و در تاریخ این جزیره موردی که مغایر با وحدت باشد، مشاهده نشده است.

در آیین بزرگداشت هفته وحدت که از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم در تالار وحدت این شهر برگزار شد، امامان جمعه و روحانیون شیعه و اهل تسنن قشم، مسؤولان محلی و جمع کثیری از مردم این شهرستان حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *