يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

توصیه‌به‌خیران برای ساخت مساجدروستایی

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 328412
مسئول ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به لزوم ساخت مسجد در نقاط مختلف به ویژه روستاها، گفت: خیران باید در این زمینه فعال باشند و با ساخت مسجد علاوه بر ترویج فرهنگ نمازخوانی، جوانان را نیز به این امر تشویق کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محسن قرائتی در مراسم چهلم مرحوم حسینی الهاشمی، همسر آیت الله حائری شیرازی اظهارکرد: زن نقش مهم و تأثیرگذاری در تشکیل خانواده دارد و فرزند صالح یک نماد خوب از زن موفق است.

وی افزود: زن ها در جامعه ما و در بسیاری از کارها همواره الگوی مردها بودند چرا که تربیت صحیح یک دختر برابر با تربیت چند پسر است.

حجت الاسلام قرائتی به اهمیت قرآن و نقش آن در جامعه اشاره کرد و گفت: جامعه ما باید همواره قرآنی باشد و تمام برنامه ها با محوریت قرآن انجام شود.

وی با اشاره به وجود مفسران بزرگ قرآن در استان فارس و شیراز، بیان کرد: باید در منبرها قرآن تفسیر شود تا مردم درک خوب از این کتاب الهی داشته باشند.

مسئول ستاد اقامه نماز کشور به ساخت مسجد در نقاط مختلف به ویژه روستاها اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه خیران فعال باشند و با ساخت مسجد علاوه بر ترویج فرهنگ نمازخوانی، جوانان را نیز به این امر تشویق کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *