سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 4 Jun 2024
 
۰

مردم از هزینه‌های درمان رنج می‌برند

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 337994
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هموطنان ما از هزینه‌های بالای درمان بیماری‌ها رنج می‌برند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد حاجی‌آقاجانی در بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی دزفول اظهار داشت: مردم کشورمان از هزینه‌های زیادی که برای درمان بیماری‌ها می‌پردازند رنج می‌برند.
 
وی با تأکید بر این نکته که هزینه‌های درمانی در کشور باید کاهش یابد گفت: همه هموطنان باید با پوشش بیمه‌ای مناسب در مقابل هزینه‌های درمان بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های خاص محافظت شوند.
 
به گفته معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، باید در ارایه خدمات، نظارت‌ها بیشتر شود ولی با این حال تصدی‌گری‌ها کاهش یابد.
 
این مسئول تصریح کرد: وقتی از نظارت صحبت می‌کنیم به این معنا است که سیاست گذاری و برنامه ریزی صورت گیرد تا کار مردم به خود مردم واگذار شود.
 
حاجی آقاجانی بیان کرد: در بحث درمان مسایل و مشکلات زیادی وجود دارد که مردم از آن رنج می‌برند که از آن جمله می‌توان به هزینه‌های بسیار زیاد اشاره کرد.
 
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مشکلات حوزه سلامت در کشور گفت: عقب ماندگی‌های ما در این بخش خیلی جدی است.
 
وی خاطرنشان کرد: در مناطق محروم مشکلات حوزه سلامت خیلی زیاد‌تر است و مردم این مناطق از محرومیت‌های زیادتری رنج می‌برند.
 
حاجی‌آقاجانی در پایان بر ارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد و ادامه داد: برای انجام این مهم باید سه موضوع عدالت در سلامت، کاهش پرداخت هزینه‌های درمان از سوی مردم و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به هموطنان را مد نظر قرار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *