چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

تیراندازی‌وقتل دردبیرستان‌وسینمایی درآمریکا

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 337683
تیراندازی در جنوب شهر لس آنجلس چهار زخمی برجای گذاشت. همچنین دیروز بر اثر تیراندازی در دبیرستانی در شهر راسول ایالت نیومکزیکوی آمریکا چند نفر زخمی شدند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ،شبکه تلویزیونی پرس تی وی از تیراندازی در جنوب شهر لس آنجلس و زخمی شدن چهار نفر بر اثر آن خبر داد.این شبکه خبری به جزئیات بیشتری درباره این خبر اشاره نکرد.

تیراندازی در دبیرستان برندو امریکا با چند زخمی

بر اثر تیراندازی روز سه شنبه در دبیرستانی در شهر راسول ایالت نیومکزیکوی آمریکا چند نفر زخمی شدند.

پلیس راسول اعلام کرد: مرد مسلحی بامداد سه شنبه وارد دبیرستان برندو Berrendo شد و به دانشجویان تیراندازی کرد که بلافاصله به دست پلیس دستگیر شد.

پلیس به این موضوع که آیا کسی در این حادثه کشته شده است یا خیر، اشاره ای نکرد و تنها از والدین دانش آموزان خواست دنبال فرزندان خود نیایند زیرا دبیرستان محاصره شده است.

این در حالی بود که شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: در این حادثه سه دانش آموز زخمی شدند.

یک شبکه تلویزیونی محلی نیز اعلام کرد: یک دانش آموز ۱۴ ساله با بالگرد به بیمارستان برده شد.

پس از دستگیری مهاجم، پلیس دانش آموزان را با اتوبوس به یک مرکز خرید در نزدیکی دبیرستان منتقل کرد تا به والدینشان سپرده شوند.

همچنین مشاجره بر سر استفاده از تلفن همراه امروز در سالن سینمایی در تامپای ایالت فلوریدا آمریکا به تیراندازی و کشته شدن یک نفر انجامید.

عصبانیت تماشاگر در سینمایی در آمریکا به قتل منجر شد

یکی از ماموران بازنشسته پلیس شهر تمپا در ایالت فلوریدای آمریکا روز دوشنبه به قتل غیرعمد یک نفر در حین تماشای فیلم در سینما متهم شد.

یکی از شبکه‌های محلی اعلام کرد کرتیس ریوس بازنشسته ۷۱ ساله پلیس در حین تماشای فیلم در شهر تمپا با تماشاگر کناری خود درگیر می‌شود.

بنابه اعلام این منبع، چاد اولسون در جریان پخش فیلم مشغول ارسال پیامک بوده که با اعتراض ریوس روبه‌رو می‌شود. پس از آنکه درگیری لفظی دو نفر اوج می‌گیرد، قربانی به سوی ریوس پف‌فیل پرتاب می‌کند و این مامور بازنشسته پلیس بی‌درنگ به سوی اولسون شلیک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از میامی، ریچارد اسکوبار وکیل ریوس با اشاره به خدمات موکل خود در حین خدمت در دستگاه پلیس، از دستگاه قضایی آمریکا خواست وی را با قید ضمانت آزاد کند.

با این حال لین تپر قاضی این پرونده همچنان بر بازداشت این متهم تاکید دارد.

فلوریدا ایالتی است که در آن بیش از یک میلیون نفر مجوز حمل سلاح دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *