چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲

عربستان در سوریه فتنه‌افکنی می‌کند

ایران حامی فلسطین و وحدت امت اسلام است
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 337351
امام جماعت مسجد قدس در صیدا با اشاره به فتنه افکنی سعودی ها در سوریه و بی توجهی به آرمان فلسطین، تصریح کرد ایران حامی وحدت امت اسلام و حقوق مشروع ملت فلسطین است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه الشرق الاوسط نوشت: ماهر حمود امام مسجد قدس در صیدا گفت: تکفیری های افراطی چهره ای بدی از اسلام به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: سعودی ها اهتمامی به فلسطین نشان نمی دهند و با وجود اینکه ثروت و سرمایه زیادی دارند آن را در راستای کمک به فقرا و نیازمندان استفاده نمی کند بلکه در راستای فتنه افکنی در سوریه و هر مکانی دیگر و ایجاد تفرقه استفاده می کند.

امام جماعت مسجد قدس صیدا اعلام کرد: سعودی ها از گروههای مذهبی دنباله رو خود حمایت می کند که امکان همزیستی با آنها محال است در حالی که ایران از روز اول از فلسطین و وحدت جهان اسلام حمایت کرده است.

وی با اشاره به انتقادهای طیفهای همسو با عربستان از حزب الله افزود: چرا در مسیر حزب الله که از لبنان دفاع می کند سنگ اندازی می شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *