دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

«خیابان ایران» جایگزین «پارک ملت» شد

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 337336
برنامه تلویزیونی «خیابان ایران» از ۲۸ بهمن هر شب به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برنامه تلویزیونی «پارک ملت» آخرین برنامه شبانگاهی زنده شبکه یک سیما بود که هر شب با اجرای «محمدرضا شهیدی‌فر» روی آنتن می‌رفت و مخاطبان بسیاری را هم به خود جذب کرده بود.

قطع یکباره این برنامه منجر به ایجاد شبهات و سوالات بسیاری شد که در نهایت مهدی فرجی مدیر شبکه یک در مصاحبه‌هایی اعلام کرد که پخش این برنامه به تعویق افتاده و امکان دارد با ساختار جدیدی روی آنتن برود.

به گزارش فارس،‌در نهایت نه تنها محمدرضا شهیدی‌فر با برنامه جدیدی به تلویزیون برنگشت بلکه شبکه یک برنامه جدید شبانگاهی دیگری برای پخش در نظر گرفته است.

این برنامه «خیابان ایران» نام دارد و دارای بخش‌های مختلفی همچون آشنایی با نواهای ماندگار، نقاشی برای کودکان، آشپزی برای مردان، تاکسی ترانه، مرور مطبوعات، رادیو خنده، خبر و ... خواهد بود که در هر قسمت تعدادی از آنها پخش می‌شود.

ویژگی منحصر به فرد این برنامه امکان ارسال رایگان پیامک‌های مردمی به شماره اختصاصی برنامه است که برای اولین بار در تلویزیون ایران اتفاق می‌افتد.

اولین قسمت از این برنامه اولین دوشنبه بعد از دهه مبارک فجر -۲۸ بهمن- به مدت ۱۸۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود. این برنامه ۲ روز در هفته -دوشنبه و سه‌شنبه- پخش می‌شود اما استثنائأ از ۱۰ اسفند تا پایان سال هر شب از ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد به استقبال نوروز خواهد رفت.

تهیه‌کننده برنامه «خیابان ایران» حامد جوادزاده است که پیش از این برنامه نیمروز را در کسوت کارگردانی و برنامه‌های روز از نو، ماه‌ترین ماه، شیش‌تاییا را از شبکه دو و ویژه برنامه نوروزی «با کی بریم سیزده‌به در» را در شبکه یک طراحی، تهیه و تولید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *