دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سرنوشت مشترک برای امشب و پارک ملت!

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 428286
برنامه تلویزیونی «امشب» با اجرای علی ضیاء شب گذشته روی آنتن نرفت تا ابهامات را درباره سرنوشت این برنامه تلویزیونی بیشتر کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برنامه «امشب» که یک ماهی می‌شود پخش آن با اجرای سیدعلی ضیاء از شبکه یک سیما آغاز شده است، شب گذشته دوشنبه ۲۵ خرداد روی آنتن نرفت.

عدم پخش این برنامه در حالی شکل گرفت که از پیش اطلاع رسانی شده بود که «امشب» دوشنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌رود و حتی مهمان‌های شب گذشته برنامه نیز معرفی شده بود.

قرار بود شب گذشته خانواده احمدی یعنی امیر احمدی، میترا پیرابی، سارا احمدی و سبا احمدی که مبتلا به بیماری بیماری als هستند به استودیو برنامه بیایند و کارشناس دوشنبه شب این برنامه نیز دکتر کریمی باشد. با این حال «امشب» روی آنتن نرفت.

همچنین برنامه تازه علی ضیاء در کنداکتور امشب شبکه یک نیز قرار ندارد و سرنوشت این برنامه که پس از حضور جنجالی سردار احمدی مقدم تنها یک قسمت از آن روی آنتن رفته، مشخص نیست.

شاید بنا است این برنامه نیز به سرنوشت «بعضیا» و «پارک ملت» دچار شود...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *