جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

سرمایه‌گذار فنلاندی در آزادراه تهران-شمال

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۷
کد مطلب: 337111
مسئول هماهنگی سرمایه‌گذاران فنلاندی گفت: در صورت فراهم شدن شرایط مناسب از سوی مسئولان مازندران، اتوبان تهران ـ شمال توسط سرمایه‌گذاران فنلاندی تکمیل می‌شود.
به گزارش جهان، مصطفی خوش احوال در گفت‌وگو با فارس افزود: با توجه به تبلیغات منفی کشورهای غربی نسبت به ایران که این کشور را ناامن جلوه دادند حدود ۶ ماه تلاش‌های گسترده‌ای انجام شده تا این سرمایه‌گذاران وارد ایران شوند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران فنلاند یکی از بزرگ‌ترین بانکداران این کشور هستند، اظهار داشت: در صورت فراهم شدن شرایط مناسب سرمایه‌گذاری از سوی مسئولان مازندران، سرمایه‌گذاران فنلاند تا ۱۰۰ میلیارد یورو در مازندران سرمایه‌گذاری می‌کنند.

خوش احوال با بیان اینکه سرمایه‌گذاران فنلاند به محض ورود به مازندران با استاندار مازندران دیدار کردند، بیان داشت: با توجه به دیدگاه مثبت و رویکرد حمایتی استاندار مازندران از سرمایه‌گذاران فنلاندی، سرمایه‌گذاران فنلاند موافقت اولیه خود را برای احداث اتوبان تهران ـ شمال، بزرگراه، ریل راه آهن، احداث بیمارستان نیکان بابل و فرودگاه احمدکلا بابلسر اعلام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابراهیم
فنلاندیهی محترم نیازی به شما نیست با همت مسئولین باتدبیر بلاخره تا 50سال دیگه وصد برابر هزینه امروز راه اندازی خواهد شد؟