يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱

تغییر مدیریت دانشگاه علوم‌پزشکی ارومیه

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 337100
طی حکمی از سوی وزیر بهداشت جواد آقازاده به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه منصوب شد تا زنجیره تغییر مدیران دانشگاهی کماکان ادامه داشته باشد.
به گزارش جهان و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی حکمی دکتر جواد آقازاده را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه منصوب می‌شوید.

در ادامه این متن وزیر بهداشت خطاب به آقازاده گفته است: از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیئت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود در راستای تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان، ارتقای برنامه‌های جاری حوزه‌های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و در راستای صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی گام بردارید.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۰۲۲۰۰۱۴۲۹#sthash.۶OlAL۲Fi.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا سیاسی کاری میکنید...