يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

خبر خوش درباره بیمه تکمیلی‌ بازنشستگان

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 336928
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان ۲۰ درصد سرانه سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان را می پردازد.
به گزاش جهان، علی اصغر بیات در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: بر اساس مصوبه ۱۸ دی هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، مبلغ ۴۰ هزار ریال از سهم مشارکت بازنشستگان در بیمه تکمیلی را این سازمان می پردازد.

وی افزود: به سبب درخواست های مکرر بازنشستگان برای بیمه های عمر و حوادث، کانون عالی بازنشستگان از این مبلغ ابتدا بیمه عمر و حوادث بازنشستگان را امسال تهیه و بقیه را از سرانه بیمه تکمیلی شان کسر خواهد کرد.

بیات اضافه کرد: این مبلغ تنها شامل بازنشستگان تامین اجتماعی است که تا سه ماه آینده با بیمه گر طرف قرارداد کانون بیمه تکمیلی داشته باشند.

وی گفت: ستادی نیز در کانون عالی بازنشستگان برای رسیدگی به مشکلات بیمه های تکمیلی بازنشستگان تشکیل شده است که در آن مشکلات بازنشستگان در مورد بیمه های تکمیلی پیگیری خواهد شد.

بیات افزود: تا سه ماه آینده، حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می گیرند که شامل این مصوبه خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *