جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قاضي: مجبورم از پرسپوليس شکايت کنم

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 336881
مهاجم تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي تيمش برابر استقلال خوزستان گفت: لحظه‌ها نتيجه را در فوتبال تعيين مي کنند و امشب اين لحظه نصيب من شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد قاضي که با تک گلش استقلال را به سه امتياز با ارزش برابر استقلال خوزستان رساند درباره اين بازي گفت: هميشه بازي‌هاي قبل داربي مهم هستند اما براي ما همه بازي‌ها حساس و فينال گونه‌اند. هر بازي سه امتياز خودش را دارد و ما به دنبال کسب همه آنها هستيم.



وي درباره عملکرد استقلال خوزستان هم گفت: حريف ما بسته و دفاعي بازي مي کرد اما در نيمه دوم شرايط بهتر شد و وقتي گل زديم، حريف جلو کشيد.



قاضي همچنين درباره حواشي اين روزهاي استقلال که پس از اعلام خبر احتمال جدايي نکونام از اين تيم مطرح شد اظهار کرد: اين حواشي روي تيم تاثير مي گذارد اما به من مربوط نيست و من فقط درباره مسائل فني صحبت مي‌کنم.



 مهاجم استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کرد ضربه سرش به گل تبديل شود، گفت: فوتبال همين است و لحظه‌ها نتيجه را مشخص مي‌کنند و امشب اين لحظه نصيب من شد.



وي درباره ديدار هفته آينده تيمش برابر پرسپوليس هم گفت: من در پرسپوليس بازي کردم و اين تيم براي من خوب بود اما اميدوارم و تلاش مي کنم که با پيراهن استقلال با تمام وجودم کار کنم. از ابتداي فصل هم با وجود مشکلات زياد تمام تلاشم را کردم.



او همچنين درباره طلب خود از باشگاه پرسپوليس گفت: من تا الان به احترام هواداران پرسپوليس از اين باشگاه شکايت نکرده‌ام. از اين باشگاه يک چک از ماه ۵ داشتم که برگشت خورد. فکر مي‌کنم باشگاه پرسپوليس بايد حق و حقوق افرادي که در اين تيم زحمت کشيده‌اند را بدهد. اين موضوع خيلي من را ناراحت کرده و اميدوارم هرچه زودتر اين مساله حل شود. يکي دو هفته قبل از اينکه از اين تيم جدا شوم به مسئولان باشگاه گفتم که وضعيت مالي من را مشخص کنيد اما الان ديگر مجبورم از اين باشگاه شکايت کنم.



وي در پايان درباره استقبال کم تماشاگران از بازي هاي استقلال گفت: سرماي هوا و نحوه فروش الکترونيکي بليت باعث شده که هواداران نتوانند حضور زيادي در وزشگاه داشته باشند. بيشتر هواداران ما از جنوب شهر مي‌آيند و براي تهيه بليت الکترونيکي مشکل دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *