يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شايعات فوتبالي در فرانسه

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 336607
رسانه‌هاي فرانسوي مي‌گويند تياگو موتا اين هفته يا پس از اتمام پنجره زمستاني قرارداد جديدش را با پاري‌سن‌ژرمن امضا مي‌کند و موناکو دنبال مهاجم يوونتوس ايتاليا است.
شايعات فوتبالي در فرانسه
به گزارش جهان به نقل از فارس، در شرايطي که ۱۰ روز از ژانويه يعني ايام يک ماهه نقل و انتقالات ميان فصل سپري شده، تيم‌هاي فرانسوي تلاش و تکاپوي زيادي براي جذب بازيکن جديد دارند.

 در اين ميان پاري‌سن‌ژرمن و موناکو که در کنار رقابت ورزشي در زمينه خريد بازيکن رقابت تنگاتنگي با يکديگر دارند، دنبال جذب بازيکن هستند.

در همين ارتباط شنيده شد موناکو نيز مثل پاريسي‌ها دنبال پل بوگبا، مهاجم يوونتوس است.

شايعه‌هاي شنيده شده ليگ فرانسه چنين است:

*پاريسي‌ها دنبال جذب مدافعي از ليگ برتر

تيم پاري‌سن‌ژرمن که تاکنون چند بازيکن به ليگ برتر انگليس داده، ‌احتمال دارد براي برطرف کردن نقطه ضعف خود در دفاع راست، بازيکني از ليگ انگليسي‌ها جذب کند.

طبق گزارشي که يک شبکه راديويي فرانسه منتشر کرد، پاريسي‌ها «ماتيو دبوچي»،‌مدافع ۲۸ ساله نيوکاسل‌يونايتد را مد نظر قرار داده‌اند و در حال بررسي جذب وي هستند.

*سن‌ژرمن دنبال والکر چند پستي است

پاريسي‌ها که هيچوقت عطش و اشتياق خود را به خريد بازيکن از دست نمي‌دهند،‌ گزينه‌هاي خريد زمستاني ديگري از ليگ برتر انگليس نيز مد نظر دارند.

به عنوان مثال روزنامه اکيپ در اين باره نوشته «کيل والکر» ‌بازيکن با تجربه تاتنهام هاتسپرز مورد توجه لوران بلان، مربي سن‌ژرمني‌ها است.

گويا اين مربي معتقد است والکر به راحتي مي‌تواند در صورت نياز در پست‌هاي خط دفاع يا مياني براي سن‌ژرمن بازي کند.

*شايعه در مورد عقد قرارداد جديد موتا

سومين شايعه شنيده شده ليگ فرانسه بازهم اختصاص به پاريسي‌ها دارد.

پس از آنکه مدير برنامه‌هاي تياگو موتا اواخر هفته از مذاکرات سودمند با پاريسي‌ها براي تمديد قرارداد خبر داد، ‌در مورد زمان عقد قرارداد جديد شايعه‌هاي بوجود آمد.

در اين مورد برخي رسانه ها گفتند پس از اتمام پنجره زمستاني اين کار انجام خواهد شد.

يکي،‌دو نشريه معتبر هم نوشتند در همين هفته با اين هافبک ارزشمند قرارداد جديد منعقد مي‌شود.

*موناکو و برنامه‌ريزي براي خريدي تابستاني

موناکو که در زمينه خريد در ليگ فرانسه تاکنون پا به پاي پاري‌سن‌ژرمن پيش رفته است، علاوه بر خريد‌هاي زمستاني،‌ از هم اکنون به فکر برنامه‌هاي خريد تابستاني است.

در اين ارتباط يک روزنامه محلي نوشت توماس اينس، پديده جوان و ۲۱ ساله تيم بلاکپول انگليس مد نظر موناکويي ها براي جذب در تابستان آينده است.

*موناکو هم دنبال پوگبا است

موناکويي‌ها البته تا قبل از فرا رسيدن تابستان مي‌خواهند خريدي از ليگ ايتاليا داشته باشند و در اين زمينه البته از رقيب ولخرج پاريسي جلو بزنند.

طبق گزارش نشريه فرانس فوتبال موناکو به شدت دنبال جذب پل پوگبا، مهاجم يوونتوس است و مي‌خواهد تا پايان ژانويه با اين ستاره به توافق برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *