دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

مزاحم تلفنی اورژانس با ۱۷۰۰ بار تماس

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 336358
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از دستگیری مزاحم تلفنی اورژانس قم خبر داد که بیش از هزار و ۷۲۶ بار با اورژانس تماس گرفته بود.
به گزارش جهان، مهدی فراهانی در گفتگو با مهر با اشاره به دستگیری مزاحم تلفنی اورژانس قم عنوان کرد: وی با شگردی خاص همزمان هر ۸ خط ورودی اورژانس ۱۱۵ قم را اشغال و دچار اختلال می‌کرد.

وی ادامه داد: این فرد طی چند ماه اخیر بیش از هزار و ۷۲۶ بار با اورژانس قم تماس گرفته بود که با همکاری خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان شناسایی و دستگیر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به مزاحمت های افراد برای اورژانس عنوان کرد: خلاء های قانونی باعث شده که برخی از این مزاحمین بدون هیچگونه ترسی حتی با شماره های ثابت و همراه خود اقدام به مزاحمت برای دستگاه‌های خدمات رسان به مردم باشند.

وی بیان کرد: در سال جاری نیز مزاحمی شناسایی شد که بیش از ۵۸۶ بار با اورژانس تماس و حتی برخی از مواقع اقدام به دادن ماموریت های دروغین به اورژانس و وارد عمل شدن مامورین می شد.

فراهانی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۳۰ تا ۳۵ درصد تماس‌های این مرکز مربوط به مزاحمین تلفنی است افزود: اقدام شایسته دستگاه قضائی استان در برخورد با این افراد که در واقع سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند جای تقدیر دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *