جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نظر سفیر ایران درمورد انفجارهای لبنان

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 335102
"غضنفر رکن آبادی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دیدار با "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان بر همکاری همه گروهها و جریان های سیاسی برای گذر از مرحله سخت پیش روی این کشور تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از المنا، "غضنفر رکن آبادی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان همه عملیاتهای تروریستی ماههای اخیر در این کشور را ادامه برنامه های یک طرف خاص قلمداد کرد.
 
وی در دیدار با "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان به این نکته اشاره کرد که به اعتقاد ایران همه این حوداث از جمله انفجار الرویس و بئر العبد و همچنین انفجار دیروز ضاحیه جنوبی بیروت و ترور محمد شطح در نهایت به سود دشمن صهیونیستی و دستهای پشت پرده این حوادث خواهد بود و جریان های تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی که این گونه عملیات ها را انجام می دهد،حمایت می شوند.
 
وی در ادامه گفت:آنچه که در این باره اهمیت دارد؛ ارتش،ملت، همه مقامات لبنانی، جریان های سیاسی و طوایف این کشور از درایت لازم برای ایجاد همکاری و دوشادوش همدیگر ایستادن برای کذر از این مرحله سخت برخوردار هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *