دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

وزیرکشور مشارکت و مجاهدین را دعوت‌نکرد

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 334824
دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین برای دیدار احزاب با وزیر کشور دعوت نشده‌اند و تنها احزابی که نام آنها در سایت وزارت کشور است، در این نشست حضور دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اولین نشست احزاب با وزیر کشور که قرار است روز شنبه ۱۴ دی ماه با حضور نمایندگان حزب‌های مختلف در وزارت کشور برگزار شود بدون حضور نماینده‌ای از دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین خواهد بود.

به گفته یک منبع آگاه در وزارت کشور، دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین به نشست وزیر کشور با احزاب در روز شنبه دعوت نشده‌اند و تنها احزابی که به صورت رسمی فعالیت می‌کنند و نام آنها در سایت وزارت کشور وجود دارد در این نشست خواهند بود.

بنا به گفته این منبع آگاه از مجمع روحانیون مبارز تنها مجید انصاری برای حضور در این نشست دعوت شده و از سیدمحمد خاتمی و موسوی خوئینی‌ها هیچ دعوتی به عمل نیامده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نوشته اید که وزیر کشور دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین را دعوت نکرد اگر منحله هستند که هستند دیگر احزابی بنام مجاهدین و مشارکت وجود ندارد که دعوت شوند