جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حاشیه‌های نشست وزیر کشور با احزاب؛

فاتحه‌خوانی برای درگذشتگان احزاب

اظهارنظر عجیب منتجب‌نیا / بی‌میلی کرباسچی برای صحبت کردن
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 335326
نشست امروز بیش از ۶۰ حزب با وزیر کشور، نخستین جلسه رحمانی‌فضلی با نمایندگان احزاب بود که نشان از تلاش دولت یازدهم برای ارتباط هر چه بیشتر با جریان‌های مختلف سیاسی داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اولین نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی صبح امروز شنبه با حضور بیش از ۶۰ حزب در تالار پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور و با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*مهمترین نکته‌ای که امروز برای خبرنگاران جالب توجه بود حضور احزابی بود که تا آن لحظه یک‌جا جمع نشده بودند، برخی از آنها اصولگرا و برخی اصلاح‌طلب بودند و به لحاظ جناحی هیچ سنخیتی با یکدیگر نداشتند اما به بهانه این نشست شاید برای نخستین بار دور هم جمع شدند.

*مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری هم که امروز در کنار محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی نشسته بود با دقت قابل توجهی به سخنان سایر دوستان حزبی‌اش گوش می‌داد و در پایان بیشتر سخنان آنان موضوعی را با صدای بلند مطرح می‌کرد، گویا به یاد نطق‌هایش در مجلس هشتم می‌افتاد!

*در این مراسم از افرادی که در گذشته در احزاب فعالیت داشته و به دیار باقی رفته بودند با ذکر فاتحه‌ای یاد شد.

*حضور افرادی همچون منتجب‌نیا و کرباسچی نیز خود از حاشیه‌های این مراسم بود؛ کرباسچی که همانند دیگران از ۲ دقیقه وقت برخوردار بود پس از گذشت این زمان و وقتی به وی گفته شده بود که زمان تمام است برخلاف دیگران گفت که من نمیخواستم صحبت کنم شما خودتان خواستید حرف بزنم!

*منتجب‌نیا هم که ظاهراً فراموش کرده است دبیرکل حزبش یکی از سران فتنه بوده و امروز بنا به دلایلی نامعلوم در این نشست حضور داشت از بی‌مهری به احزاب سخن گفت و اینکه اسناد یک حزب به تاراج رفته است!

*باهنر قبل از پایان نشست از جلسه بیرون رفت و کواکبیان در واکنش به زود رفتن وی گفت کاش آقای باهنر به عنوان نایب رئیس مجلس در این جلسه حضور داشت، رحمانی‌فضلی نیز در پاسخ گفت که باهنر برای حضور در جلسه مجمع تشحیص مصلحت نظام زودتر جلسه را ترک کرد.

*مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز هم که از وی برای حضور در مراسم امروز دعوت به عمل آمده بود، در این نشست حضور نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *