يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 9 Jun 2024
 
۵
۴۰

آقای مطهری چه کسانی به شما رای دادند؟

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 334811
آقای مطهری حرف‌های چند وقت اخیرتان را مروری کنید. پس از حمله به قوه قضائیه و حمایت از فتنه‌گران گفته‌اید اگر نماینده حرف نزند مجلس را تعطیل کنید. حالا شما که نمایندگی مردم را بر عهده دارید آیا حرف همه را می‌زنید یا گروهی خاص؟
به گزارش جهان، پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده نوشت:
علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی فرزند شهید علم و دانش، شهید مطهری است.

اظهارات چند ساله اخیر او و همچنین چند روز اخیرش را با اظهارات دهه هفتاد او علیه رفسنجانی در کیهان را که با هم مقایسه می‌کنم وجودم را تعجب فرا می‌گیرد فکر می‌کنم که در این دوران فقط باید از خدا عاقبت به‌خیری بخواهم.

آقای مطهری عزیز شما فکر می‌کنید چه کسانی به شما رای دادند یا یادتان رفته چگونه به مجلس راه پیدا کردید، هر کس نداند خود شما بهتر از همه می‌دانید که روابط نزدیک شما با احمدی‌نژاد باعث شد تا در انتخابات مجلس هشتم از طرف او گزینه پیشنهادی در لیست اصولگرایان باشید و بهتر از هرکس دیگری می‌دانید که گزینه پیشنهادی احمدی نژاد بودن فقط نماد بود که البته بدون اسم شهید مطهری بعید بود به خانه ملت راه بیابید.

آقای دکتر چه شد وقتی وارد مجلس شدید به طرفةالعینی هم احمدی نژادی بودنتان و هم با اسم اصولگرا آمدنتان، فراموش شد؟ گر چه در مورد اول به خودتان مربوط است و در مورد دوم هم شاید بگویید در مجلس نهم به همت تفکر اصولگرایی در لیست اصولگرایان نبودید اما فقط به دلیل اسم شهید مطهری والامقام وارد مجلس شدید و نمی‌توانید از رای مردم مذهبی و سنتی تهران به آسانی بگذرید.

آقای مطهری عزیز حرف‌های چند وقت اخیرتان را مروری کنید پس از حمله به قوه قضائیه و حمایت از فتنه‌گران گفته‌اید اگر نماینده حرف نزند مجلس را تعطیل کنید حالا شما که نمایندگی مردم را بر عهده دارید و حرف می‌زنید آیا حرف همه را می‌زنید یا گروهی خاص را ؟ اگر به دلیل حس مسئولیت نمایندگی غصه فتنه‌گران را می‌خورید آیا شده از خود سئوال کنید فتنه ۸۸ جانبازان و شهدایی هم داشت آیا تا به حال برای آنان هم نطق آتشین کرده‌اید؟

امروز اظهارات شما تیتر اول رسانه‌های ضد انقلاب شده، به نظر شما آنان به شما علاقه‌مندند یا حرفهای شما آنان را به وجد آورده؟

آقای مطهری بسیاری را می‌شناسم که از سر حفظ حرمت نام پدرتان سکوت کرده‌اند و جوابی به سخنان شما نمی‌دهند اما مطمئن باشید کاسه صبر لبریز و ناگفتنی‌ها گفته خواهد شد.

و اما کلام آخر:

نماینده عزیز، ما سراغ نقادی از شما نرفته‌ایم که در دوره هشتم و نهم که عضو کمیسیون فرهنگی بوده‌اید چه کرده‌اید یا چرا فلان قانون با اصرار و نفع شما تغییر کرده ما امروز می‌گوییم اگر نماینده مردمید حرف همه را با عدالت کامل مطرح کنید یا اگر نمی‌توانید عدالت در سخن داشته باشید استعفا دهید و به همان دانشگاه و انتشارات رفته، رای ما را هم پس بدهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده اشتباه کردم به این اقا رای دادم در مجلس هشتم
عباس
خوش به حال خودم که موقع انتخابات مجلس هشتم، به خاطر آقازاده بودن ایشون، بهش رای ندادم
.
خدارو شکر
از اولش بهش رای نداده بودی برادر
کلاُ تو ایران همه با اظهار نظر مخالفن، همه نظراشون یکی نیست ، اون کشوری پیشرفت میکنه که داخلش همه حق نظر دادن و انتقاد داشته باشن، تا کی چشم به روی واقعیتها باید ببندیم و حقایق را ابراز نکنیم؟؟
منم اشتباه کردم
من اشتباه کردم که رای ندادم بهش.
خدا ایشان را حفظ کند در برابر شما جریان انحرافیا آمین
سعید
واقعا همینطوره
میثم
Iran, Islamic Republic of
این اقای علی مطهری ادم بدی نیست....
حرف بی منطق به این میگن

ظهارات چند ساله اخیر او و همچنین چند روز اخیرش را با اظهارات دهه هفتاد او علیه رفسنجانی در کیهان را که با هم مقایسه می‌کنم وجودم را تعجب فرا می‌گیرد فکر می‌کنم که در این دوران فقط باید از خدا عاقبت به‌خیری بخواهم.
امين
آقا راجب ساپورت صحبت کنيم که نون شبه- بسيجي
... من خودم دو روز قبل از نطقش در مجلس براي إيميل مطهري يك متني مفصل حاوي آدرس سايت مروجين مد هاي بي حاجبي را براش فرستادم و قسمش دادم به كتاب حجاب پدرش و جايگاهي كه در مجلس داره هر أقدامي مي تونه انجام بده براي رسائلي و كوچك زاده هم فرستادم. اين علي مطهري بود كه تا به حال أقدام آشكاري انجام داده ....
حسین
South Africa
آقای مطهری نماینده وسخنگوی فتنه گران است اگر فرزند شهید مطهری نبودی باید در یک روستا ...
خدا حفظت کنه مطهری. این چه تحلیله؟؟!! برفرض که اول احمدی نژادی بوده قرار تا آخر عمرش همینجوری بمونه؟؟ مهم حال افراده که مطهری حق رو در نطر میگیره
خیبری
عزیزان در سالروز نهم دی درد بی درمان بعضی که همان تجمع چند ده میلیونی مردم و آب سرد ریختن به حامیان فتنه است کابوسی شده برای فتنه و حامیان اونا علی مطهری هم به خاطر یک رایی که به موسوی داد و رای او کارساز نشد در ایامی که قرار داریم انگار نمک بر زخم وارد شده بر پیکر امثال مطهریها از طرف مردم ایشان به هزیان گویی مبتلاشده لذا دوستداران انقلاب باید دست رو دست نذارن و این یارو را به خاطر پدر شهیدش از منجلاب فتنه بیرون آورند
علی
مطهری همچون پدرش آزاد اندیش ومتفکر است وایشان ابا اظهارات سریع خود نشان دادند فرزند شایسته همان پدر هستند.
لطفا شان استاد شهید را با این مقایسه پایین نیارید. جعفر کذاب هم امام زاده بود و خیلی ادعا داشت، ولی هیچ عاقلی او را با امام مقایسه نمی کند.
در انتخابات اخیر مجلس مطهری بدون اینکه در لیست اصولگرایان باشد به مجلس راه یافت
دوست عزیز به شعور مردم توهین نکن. ....
Iran, Islamic Republic of
من به ایشان رای دادم و از رایم راضی هستم .حرف حق زده
brt
بنده افتخار می کنم به ایشان رای داده ام .
و ان شا الله اگر همنشین نوح جلوگیری نکند در دور بعدی هم خواهم داد .
ناشناس
درود برمطهری
علی مطهری در سایتش در مورد ادعای کار گذاشتن شنود در دفترش مطلبی را نوشته بود و من هم نظری را در آن گذاشته بودم که به دلیل قوی بودن استدلال مطرح شده در آن از درج آن در قسمت نظرات مطلب مربوطه خود داری کرد.
...
رسا
من می دونم به کئ را ئ بدم
نويد
شما توقع داريد چون يه زماني احمدي نژادي بوده،توبه نكنه واصرار برگناه ب...
به حق فرزند خلف پدرتان هستید. زنده باشید و خاری در چشم کاسبان فتنه
من که تو تهران فقط به ایشون رای دادم
Iran, Islamic Republic of
بنده همین الانم هم از رایی که به ایشون دادم و حداقل حریتی رو در مجلس میبینم بسیار خوشحال هستم...
خيلي ها پشيمانند چرا به آقاي مطهري راي ندادند؛ از جمله خودم. انصافا انسان آزاده و شجاعي است.
باسلام
خيلي ب...از طرف همه حرف ميزنيد افرين به مطهري، ي...
احمد
لطفا از این آقا چند تا سئوال بپرسید:
1- چطوری از دانشگاه تهران فوق لیسانس و دکترای فلسفه گرفته و در اونجا هیئت علمی شده در حالی که ایشون لیسانسشون مکانیکه؟
2-با توجه به اینکه ایشون چندساله هیئت علمی دانشگاه تهرانن، لطف کنن بگن چند تا مقاله علمی - پژوهشی دارند که تونستن کرسی تدریسشون رو توی دانشگاه تهران حفظ کنن؟.
3-چند ماه جبهه دارند و توضیح بدهند موقع جنگ کجا بودند و چه عملیات هایی رو تجربه کردند و چند تا ترکش تو بدنشونه؟
4-قانون حمایت از مولفین در سی سالگی آثار شهید مطهری چرا به یکباره به اصرار ایشان تغییر کرد؟
به خدا قسم جواب صادقانه به این سئوالات که ما جوابش رو میدونیم شخصیت واقعی ایشان را بر همه بر ملا خواهد کرد. از جهان و سایر سایت های عدالت محور میخوام در مورد مدرک گرفتن و هیت علمی شدن ایشون تحقیق کنن تا ماهیت واقعی کسی که سردمدار گیر دادن به مرحوم کردان بود مشخص بشه.
غ ق
احسنت
محسن
عبد راستين خدا و خار چشم زياده خواهان
....
من مذهبي هستم و خواهر شهيد و بدر وبرادر و همسرم روحانى هستتند


با افتخار به اقاي مطهري راي دادم
خدا حفظشون كنه
به پشت کردن به ارمان های همسرو شهیدتون افتخار می کنید در این صورت عین حماقته والا
"آقای مطهری بسیاری را می‌شناسم که از سر حفظ حرمت نام پدرتان سکوت کرده‌اند و جوابی به سخنان شما نمی‌دهند اما مطمئن باشید کاسه صبر لبریز و ناگفتنی‌ها گفته خواهد شد"
این حرف دل خیلی هاست...
غ ق
مطهری ... از نظرات متعارض و بی ربط. وامید دل فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
برخی از تهرانی ها
اگر می بینید اظهارات مطهری در دهه 70 با دهه 90 ، 180 درجه فرق کرده است برای این است که هاشمی....
همان هایی که به جبهه پایداری و طیف های وابسطه به آنها رای ندادند به علی مطهری رای داد