دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تحریم‌های اقتصادی آثار شوم فتنه ۸۸ است

تثبیت حماسه ۹ دی در تاریخ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 334575
دادستان کل کشور گفت: مسائل اقتصادی که اکنون مردم و دیگران گریبان گیر آن هستند، آثار شوم فتنه ۸۸ و اغتشاشات است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلام حسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در حاشیه سفر به نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که در سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاد، یک بلای عظیم بود که به کشور خسارات سنگینی وارد کرد و با کمال تاسف توانست هم به اسلام و هم جمهوریت نظام و رای مردم لطمه وارد کند.

وی افزود: متاسفانه این حرکات سبب شد که آب به آسیاب دشمن بریزند و عده‌ای ضد انقلاب به دشمن پیام دادند که تحریم‌ها علیه ایران اسلامی را تشدید کنند و دشمن با امید زیاد تحریم‌ها را شدت بخشید و مسائلی که اکنون مردم و دیگران گریبان گیر آن هستند، آثار شوم فتنه و اغتشاشات است.

دادستان کل کشور گفت: از طرفی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ اتفاقی افتاد که در تاریخ ماندگار شد و حضور پرشور مردم حاوی این پیام بود که مردم رهبر و انقلاب خود را هیچ‌گاه رها نمی‌کنند.

وی بیان کرد: حضور پر شور مردم در آن روز سبب شد تا شیاطین و فتنه گران بساط خود را جمع کنند و دشمن متوجه شد که مردم ایران با بصیرت خود، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند تا اسلام و ولی فقیه خود را حفظ کند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به سخنان امام راحل که هر وقت مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند، مشکلی پیش نمی‌آید گفت: مردم ایران اسلامی به خوبی این موضوع را می‌دانند و با حضور به موقع در میادین حساس، دشمن را نا امید کرده‌اند.

وی پیرامون تحریم‌های کنونی تصریح کرد: از صدر اسلام تا کنون کفار تلاش کرده‌اند که به اسلام ضربه بزنند و اکنون هم این‌گونه است و اگر متکی به خودمان باشیم، به طور قطع تحریم‌ها و فشارها مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند.

دادستان کل کشور گفت: به طور قطع با تلاش مضاعف می‌توانیم تحریم‌ها را برای خودمان تبدیل به فرصت کنیم و همان‌گونه که تا کنون موفق بوده‌ایم، مسیر موفقیت را طی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *