سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

نظر ناطق نوری درباره حماسه ۹ دی

حضور مردم در ۹ دی بسیاری از معادلات دشمن را به هم می‌ریزد
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 334375
رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در اصفهان گفت: ۹ دی، روز پیمان بستن مجدد ملت ایران با امامت و ولایت و روز حضور توام با شعور ملت ایران در صحنه، برای پاسخ دادن به توطئه‌های دشمنان انقلاب و توطئه گران بیگانه است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری دقایقی پیش در مراسم بزرگ‌داشت مرحوم سید علی‌اکبر پرورش که در مسجد سید اصفهان در حال برگزاری است، با تسلیت رحلت رسول گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: درگذشت همرزم و همکار قدیمی، استاد بزرگوار، معلم اخلاق، مروج دین خدا و مبلغ مکتب ولایت و امامت مرحوم پرورش را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده وی تسلیت می‌گویم.

وی افزود: خانواده مرحوم پرورش در همه دوران بیماری وی و بستری شدنش، پروانه‌وار گرد شمع این معلم فرزانه گردیدند، همچنین این مصیبت بزرگ را به همرزم‌های دوران پرفراز و نشیب قبل و بعد از انقلاب، شاگردان وی و مردم وفادار اصفهان تسلیت عرض می‌کنم.

حضور به موقع ملت ایران بسیاری از معادلات دشمن را به هم می‌ریزد

رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی سال ۸۸ خاطرنشان کرد: امروز روز ۹ دی ، روز پیمان بستن مجدد ملت و امت ایران با امامت و ولایت، روز حضور توام با شعور ملت ایران در صحنه، برای پاسخ دادن به توطئه‌های دشمنان انقلاب و توطئه گران بیگانه که همواره از بدو پیروزی انقلاب به دنبال توطئه بودند است.

وی بیان کرد: مردم هوشیار و ملت بیدار ما با حضور به موقع و با شعور، این توطئه‌ها را خنثی کردند،‌ این راهپیمایی و این حضور به موقع و هوشمندانه ملت ما بسیاری از معادلات دشمن را به هم می‌ریزد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *