جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

حاشيه ديدار استقلال - ملوان

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 334207
در ديدار استقلال مقابل ملوان تعدادي از ستاره‌هاي اين تيم روي نيمکت قرار گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس،تنها حدود ۲۰۰ هوادار ۲۰ دقيقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند که نيمي از آنها را هواداران ملوان تشکيل مي‌دهند. اين در حالي است که يکي از دلايل حضور کم‌تعداد هواداران گراني بليت‌ها اعلام مي‌شد که با ارزاني بليت نيز همچنان اين مسئله مشاهده مي‌شود.

در چارچوب مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي فوتبال کشور، استقلال و ملوان انزلي از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقيقه در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند.

*هواداران ملوان با طبل در ورزشگاه حضور يافتند و سروصداي زيادي در ورزشگاه به وجود آوردند. آنها پژمان نوري بازيکن سابق تيم خود را مورد تشويق قرار دادند. همچنين مهرداد اولادي بازيکن سابق ملوان از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.

*مازيار زارع با لقب مازيار قايقران مورد تشويق قرار گرفت.

*بازيکنان دو تيم ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه براي گرم کردن وارد زمين شدند.

*دراگان اسکوچيچ سرمربي ملوان هنگام گرم کردن عملکرد بازيکنان خود را زير نظر دارد.

*مسعود عنايت رئيس سابق کميته داوران دقايقي کنار زمين با محمد فنايي به صحبت پرداخت.

*ايمان صادقي، مهدي شيري، مازيار زارع، سعيد عزت‌اللهي، محسن يوسفي، احمد آهي، احمد مهدي‌زاده، سيدجلال رافقايي، شاهين ساعدي، عزيز معبودي و سيامک کوروشي در ترکيب ثابت ملوان قرار گرفتند.

*جواد نکونام، مهدي نظري، محمد قاضي، نيکبخت واحدي، آرش برهاني، ايمان باصفا و سيدحسين حسيني نيمکت‌نشينان تيم فوتبال استقلال را تشکيل مي‌دهند.

*ملواني‌ها با لباس‌هاي آبي‌رنگ بدن‌هاي خود را گرم کردند.

هواداران تيم فوتبال ملوان در ورزشگاه شعار قهرماني سر مي‌دهند و معتقدند تيم‌شان در جام حذفي قهرمان مي‌شود.

*هواداران ملوان همچنين مهرداد اولادي و پژمان نوري،دو بازيکن سابق خود که اکنون در تيم استقلال هستند را قبل از مسابقه به شدت تشويق کردند و اين دو نيز به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

*در ورزشگاه آزادي صادق درودگر مديرعامل باشگاه، سيروس محجوب مالک جديد ملوان، ناصر شهسواري و اکبر غمخوار از اعضاي هيئت مديره باشگاه ملوان حضور دارند.

*دکتر نوروزي معاون پزشکي استقلال، سيدمهدي علوي معاون فرهنگي استقلال، علي نظري جويباري، ايمان عالمي، ستار همداني، حجت‌الاسلام مالک و محمود فکري نيز حضور دارند.

*ايمان صادقي دروازه‌بان سابق استقلال که اکنون عضو ملوان است با دست گل به سمت امير قلعه‌نويي رفت. مهدي شيري ديگر بازيکن ملوان نيز به سمت قلعه‌نويي رفت و قبل از حضور در ميدان از او رخصت گرفت.

*شبکه راديويي ورزش با تماشاگران ارتباط مستقيم دارد و گزارشگر اين راديو از آنها در مورد دليل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه سوالاتي مي‌پرسد.

*از بلندگوي ورزشگاه نيز به مناسبت ايام سوگواري گرامي داشته شد.

ديدار دو تيم تا دقيقه ۳۰ با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال در جريان است و حنيف عمران‌زاده گل استقلال را به ثمر رساند.

در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي فوتبال ايران از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقيقه استقلال در ورزشگاه آزادي ميزبان ملوان است.

پس از گل استقلال که توسط حنيف عمران‌زاده به ثمر رسيد اين بازيکن همانند زماني که با فرزاد حاتمي خوشحالي گل انجام مي‌داد اين بار اين کار را برخلاف سال گذشته با آندرانيک تيموريان کرد.

* پژمان نوري و مهرداد اولادي در شادي گل استقلال به ملوان شرکت نکردند. اين دو بازيکن سابقه حضور در ملوان را دارند.

* تماشاگران استقلال همه در مقابل جايگاه قرار گرفتند و آنها عليه پرسپوليس شعار سر دادند.

* در ليست ارائه شده از سوي مسئولان برگزاري مسابقه اسامي چند بازيکن اين تيم با پسوندهاي خود براي اولين بار نوشته شده است. مازيار زارع با پسوند عشق دوست، احمد آهي با پسوند احمد سيدصالح آهي و عزيز معبودي با پسوند حقيقي نامشان نوشته شده است.

* سيد جلال رافخايي در صحنه‌اي به داور اعتراض کرد و با يک کارت زرد روبرو شد. او بعد از ادامه اعتراض‌هاي خود کارت زرد دوم را دريافت کرد و اخراج شد.

* هواداران ملوان پس از اخراج رافخايي به شدت عليه او شعار دادند.

* اعضاي نيمکت‌نشين ملوان به شدت نسبت به اين تصميم داور اعتراض کردند.

* پس از اخراج رونالدينيو در ديدار نيمه نهايي جام باشگاه‌هاي جهان رافخايي بازيکن بعدي بود که از سوي عليرضا فغاني از زمين اخراج مي‌شد.

* پس از پايان نيمه اول بازيکنان ملوان عليه داور اعتراض مي‌کردند که امير قلعه‌نويي دست مازيار زارع را گرفت و از او خواست به رختکن برود و اين بازيکن را آرام کرد.

* عليه علي دايي از سوي هواداران استقلال شعار سر داده شود و او را مافياي فوتبال ايران خواندند.

* هواداران استقلال حنيف عمران زاده را با لقب حنيف سامورائي و همچنين به سبک جديدي که مخصوص اين بازيکن است و به شيوه خاص او را مورد تشويق قرار دادند.

* در بين دو نيمه مراسم اهداي جايزه به تماشاگران در مراسم قرعه کشي صورت گرفت.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *