جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

قرائت‌پیام‌روحانی‌درتشییع‌پیکرمرحوم پرورش

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 334111
در مراسم تشییع پیکر سیداکبر پرورش، پیام رئیس جمهور قرائت شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی، ریاست جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت سید اکبر پرورش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت مرحوم استاد سید اکبر پرورش از پیشکسوتان مبارزه و نهضت اسلامی را به همه یاران انقلاب، به‌ویژه مردم شریف اصفهان تسلیت می‌گویم.

این پیام می‌افزاید: آن مرحوم از زمره سابقون انقلاب بود که با رفتار و گفتار سیاسی و اعتقادی خویش، مرکز و مبداء حرکت خیل عظیمی از مردم استان اصفهان در مسیر نهضت امام خمینی شد.

در این پیام تاکید شده است: وی پس از پیروزی انقلاب همواره شخصیتی تأثیرگذار در نظام اسلامی بود و به‌ عنوان نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی، نماینده مجلس شورای اسلامی، عضو شورای عالی دفاع و وزیر آموزش و پرورش، منشاء خدمات فراوانی شد.

این پیام تصریح کرده است: زنده ‌یاد پرورش گرچه به تشکل سیاسی خاصی تعلق داشت ولی همواره به ‌عنوان نمونه و نمادی از بردباری و تحمل گرایش‌های گوناگون و متنوع سیاسی شناخته می‌شد. مشی او انصاف و اعتدال بود که تا پایان حیاتش بر آن پایبند ماند.

در این پیام همچنین آمده است: یاد آن مرحوم و مشی سیاسی او را گرامی می‌دارم و از خداوند متعال، برایش رحمت و رضوان و برای خاندان مکرمش، صبر و بردباری مسألت می‌نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *