جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۲۳

مخالفت روحانی با ارسال پیام به غرب به مناسبت آغاز سال نو میلادی

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 336707
رئیس جمهور با پیشنهاد ارسال پیام به کشورهای غربی به مناسبت آغاز سال نو میلادی مخالفت کرد.
مخالفت روحانی با ارسال پیام به غرب به مناسبت آغاز سال نو میلادی
به گزارش جهان، در پاسخ به پیام نوروزی اوباما به ملت ایران، امسال اطرافیان رئیس جمهور نظیر حسام الدین آشنا و محمود سریع القلم پیشنهاد كرده بودند كه وی نیز به مناسبت سال نو میلادی، پیامی به غرب بدهد.

بنابر شنیده های خبرنگار جهان پس از تنظیم متن پیشنهادی توسط مشاوران رئیس جمهور، حجت الاسلام روحانی با ارسال این پیام مخالفت می کند.

گفته می شود در محتوای این پیام، در جملاتی به مسائل داخلی ایران اشاره شده و در آن آمده كه مردم ایران به افراطی گری پشت پا زده اند و ما می خواهیم با دنیا ارتباط داشته باشیم.

ظاهرا این متن بر خلاف عرف دیپلماتیک، عزتمندانه تنظیم نشده بود.

گفتنی است، سناریوی تقلید از اوباما که ظاهرا مورد علاقه برخی مشاوران رئیس جمهور است در ماجرای کلیپ نوسفر که کپی برداری از کلیپ تبلیغاتی اوباما بود، نیز تکرار شده بود که با اعتراضاتی از جمله اعتراض برخی اعضای کابینه دولت تدبیر و امید مواجه شده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصلا مگه ما با اون ها قطع رابطه کردیم. خودشان رفتند و قهر کردند و بعد هم تحریم کردند و جنگ را به ما تحمیل کردند و هزاران فتنه دیگر به جرم اینکه ما دست نشانده آنها را از قدرت پایین کشیدیم و خواستیم نوکری نکنیم و حق توحش به آنها نپردازیم!
دست از افراطی گری برداشتیم یعنی چی؟ یعنی اینکه حالا حاضریم حق توحش بپردازیم و بفرمایید ما شعور نداشتیم که دست شما را از جیب ملت مان کوتاه کردیم حالا بفرمایید هر چقدر می خواهید ببرید هر کس هم سهمش کم است بفرماید دو دستی تقدیم کنیم؟!
عبداله
احسنت
اینو باید دولت راستگویان بدونه
مرسل مرادی نسب فرمرامی
دولت بلدم و راستگو هستم!
United States
چه عجب باریک رئیس جمهور
علی
France
چی چه عجب؟؟؟
یه طوری حرف می زنی که انگار اولین موضع خوب ایشونه
رضا
این کار رئیس جمهور انقلابی است و همان تفکر اصول گرایی مطابق با آرمانهای امام و رهبری ""روحانی متشکریم ""
تا امثال تو هستن ما باید سایه تحریم بالا سرمون باشه یه پیام سال نو دادن چی داره که شماها بزرگش میکنید بنظر من نباید مخالفت میکردن جناب روحانی
محسن
Iran, Islamic Republic of
این آشنا منو یاد مشایی می اندازه. راستی ایشون چرا لباس روحانیت رو از تنشون درآوردند؟
امین
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکن اتفاقا ایشون یک اسلام شناس و متفکر ارزشمند هستند. لطفا اول کمی مطالعه کنید بعد تخریب راه بیاندازید.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
بله آقای احمدی نژاد هم به مشایی می گفت اسلام شناس بزرگ! یادتونه که؟
هرکسی از ظن خود شد یار من
روحانی لا مچکریم
شما سخنگوی ایشونی؟
هیچکی ظاهرا دلیل این کار ایشون رو نمی دونه!
روحانی این دفه دیگه مچکریم!!
Iran, Islamic Republic of
اینکار که خوب بود رو نکرد. اما برای تلفن کردن که نا بجا بود اونهمه التماس کرد.
امان ازاین حسام الدین آشنا ...!!!!!
ايراني
ولي تبريك به دولتهاي غربي به مناسبت آغاز سال ميلادي به منزله سازش نيست . اين اقدام تكريم و احترام به ملتها را روشن مي سازد . شعور و كرامت انساني دولتمردان را نشان ميدهد . اي كاش فقط نقاط منفي بيان نشود .
حرف شما درست خواهد بود اگر ادبیات تبریک درست باشد. ما در بین مردم آمریکا دوستان با ارزشی هم داریم که با اینکه مسلمان هم نیستند ولی شیفته حضرت امام و رهبری هستند. مشکل متن نامه بود که بیشتر به توبه نامه و غلط کردم نامه بود که ببخشید قدر شما را ندانسته بودیم و غلط کردیم انقلاب کردیم.!
Iran, Islamic Republic of
این کامنت هارو میخونم جیگرم حال میاد! بدجور این شکست مفتضحانه و شخصیت روحانی باعث سوزش بعضیها شده و لازمه بجای کامنت گذاشتن یه تماس با 125 بگیرن تا شعله ور نشن!
اشتباه کردی عزیز،
زمانی که در 12 بهمن امام در هواپیما بود و به سوی ایران می آمد خبرنگار از ایشان سوال کرد اکنون که پیروزی نصیب شما شده و دارید به ایران بر می گردید چه احساسی دارید؟ امام فرمودند: هیچی.
می دونی چرا؟
به خاطر اینکه ما خود را مکلف به انجام وظیفه می دانیم نه مسئول به نتیجه.
سوختن به خاطر دنیا مناسب کسانی است که اهل دنیا هستند ما با خون خود ثابت کردیم که اهل دنیا نیستیم. ولی مسلمان شرعا موظف شده در مقابل هر عملی که مغایر شأن باشد مقابله کند. حتی اگر در این راه بمیرد.
احمد علی جهانبین
آقای سریع القلم ، شما که سالیان متمادی در ایران نبوده ای و در امریکا بزرگ شده ای پس مردم ایران را نمی شناسی ، خودت را جمع کن افکارت برای خودت خوب است و حلقه انحرافی تقویت نکن و تو مثل اینکه انقلاب اسلامی مان و اهداف انرا هم نمی دانی و نمی شناسی