يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱
حداد:

نامزدی که رقیب را به قانون شکنی محکوم کرد از همان روز انتخابات قانون شکن شد

مردم‌ استقلال‌ خودرامعامله نمی‌کنند
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 334080
مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمنی استکبار با این انقلاب تمام شدنی نیست، گفت: مردم در برابر تهدیدهای دشمنان متعهدانه ایستادند و استقلال خود را با هیچ چیز معامله نمی‌کنند.
نامزدی که رقیب را به قانون شکنی محکوم کرد از همان روز انتخابات قانون شکن شد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل شامگاه شنبه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه باران صدا و سیمای مرکز گیلان، با بیان اینکه گیلان از صدر اسلام تاکنون برای اسلام و تشیع یک سنگر بود، اظهار کرد: از این دیار علمای بزرگ و تاریخ‌ساز برخواستند و سلسله‌هایی حامی اسلام و تشیع از این منطقه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در دوران اخیر مردم گیلان از یک سو در دروازه تمدن غربی قرار داشتند و بسیاری از فضایل جدید و علم را زودتر از دیگر استان‌ها آموختند، افزود: آنها هیچ وقت وفاداری خود را نسبت به اسلام از دست ندادند و با اینکه در دهه‌های گذشته نیروهای مارکسیست و کمونیست سرمایه‌گذاری بسیاری در گیلان، مازندران و شمال کشور انجام دادند اما مردم دیانت خود را حفظ کردند و در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس غیرت دینی خود را در جنگ نشان دادند و در حماسه ۹ دی و گیلانیان در هشت دی این مهم را اثبات کردند.

بعضی از نامزدها در انتخابات ۸۸ خود قانون شکن بودند

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به ریشه‌یابی فتنه ۸۸ پس از انتخابات، گفت: ظاهر قضیه اعتراض یک عده به نتیجه انتخابات بود که در همه جای دنیا و در قانون اساسی ایران هم پیش‌بینی شده و قانون حق اعتراض را برای نامزدها قائل شده است.

حدادعادل تصریح کرد: همان قانونی که زمینه‌ساز حضور نامزدها در انتخابات می‌شود، راه اعتراض را نشان می‌دهد و طبیعی است کسی که اعتراض دارد باید از راه قانونی وارد شود اما در سال ۸۸ با یک پدید عجیبی روبرو بودیم و بعضی از نامزدهای انتخابات که خود راه نجات کشور را عمل به قانون می‌دانستند از راه قانونی وارد نشدند و رقیب را به قانون شکنی محکوم کردند و از همان روز انتخابات قانون شکن شدند.

وی گفت: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که هنوز تمام صندوق‌ها شمارش نشده یکی از نامزدها در نشست خبری با خبرگزاری‌های داخلی و خارجی اعلام کند که با اختلاف زیاد پیروز انتخابات شده در حالی که ۴۶ هزار صندوق در سراسر کشور باز نشده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هواداران این را باور می‌کنند و در صبح روز بعد اعلام نتایج انتخابات نتیجه دلخواه خود را ندیدند از هوادران می‌خواهند که به خیابان‌ها بریزند و شیشه بشکنند و آتش‌ بزنند.

حدادعادل افزود: در خیابان عده‌ای جلوی اتوبوس را با ظرف بنزین می‌گیرند و به مسافران می‌گویند از اتوبوس پیاده شوید که ما می‌خواهیم آن را آتش بزنیم.

مردم انتظار جشن حضور گسترده انتخابات را از نامزدها داشتند

وی با بیان اینکه با پدیده عجیبی در انتخابات سال ۸۸ روبه‌رو شدیم، خاطرنشان کرد: عده‌ای اعلام کردند در انتخابات تقلب شده و مردم و طرفداران آنها برای اعتراض به خیابان‌ها ریختند در حالی که مردم انتظار داشتند بازنده انتخابات با برنده انتخابات این حضور ۸۵ درصدی واجدین شرایط رای دهی را جشن بگیرند.

اصحاب فتنه شیرینی شکوه انتخابات را به کام مردم تلخ کردند

مشاور عالی مقام معظم رهبری، حضور گسترده در انتخابات را اوج مردم سالاری دینی بیان کرد و گفت: این حضور افتخاری برای مردم در مقابل دمکراسی غرب بود که اصحاب فتنه شیرینی انتخابات باشکوه را به کام مردم تلخ کردند.

حدادعادل افزود: کسانی که ما آنها را اصحاب فتنه می‌نامیم در اعتراض به انتخابات حرکتی را آغاز کردند و یک هفته تمام بخشی از تهران به‌ویژه در شب‌ها نا‌ آرام بود.

بهانه ظاهری فتنه تقلب در انتخابات بود

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه که «من به شما توصیه می‌کنم این اردوکشی خیابانی را متوقف کنید و ممکن است شما آغاز کننده باشید اما وقتی آغاز شد کار از دست شما بیرون ‌رود و معلوم نیست به کجا بکشد»، گفت: بهانه ظاهری فتنه تقلب در انتخابات بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که ادعا می‌کردند که در انتخابات تقلب شده حرکت آنها غیر قانونی بود و سندی برای اثبات ادعاهایشان نشان ندادند و به طور غیر قانونی مردم را به خیابان کشاندند و اعتراض نکردند.

حدادعادل با بیان اینکه آمریکا سال‌ها شیوه‌ای را برای سرنگونی حکومت‌ها به نام انقلاب نرم طراحی کرده، گفت: انقلاب‌های رنگی یا مخملی که در اوکراین و چند کشور همسایه ایران با رنگ‌های نارنجی و زرد اتفاق افتاد.

وی افزود: در این انتخابات رنگ سبز را انتخاب کردند و در واقع می‌خواستند با اعتراض به نتیجه انتخابات احساسات مردم را تحریک کنند و مردم را با همان هیجانات انتخابات به خیابان‌ها بریزند و خارجی‌ها خوشحال شوند که مردم علیه انقلاب اسلامی قیام کردند.

خواص بی‌بصیرت بخشی از مدیریت فتنه بود

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه خواص بی بصیرت بخشی از مدیریت فتنه بود، خاطرنشان کرد: عده‌ای کاملاً آگاهانه آب به آسیاب دشمن می‌ریختند و در جریان فتنه دست‌های خارجی مشاهده ‌شد که اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا، رفتارهای مقامات صهیونیستی و اروپایی که با چه امیدی از این فتنه دفاع می‌کردند، سند این صحبت است.

رمز بصیرت مردم در ۹ دی درس گرفتن از مدرسه بزرگ انقلاب بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رمز بصیرت مردم را در ۹ دی ماه درس گرفتن از مدرسه بزرگ انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: در سال ۸۸ دقیقاً ۳۱ سال از انقلاب گذشته بود و مردم که در یک مدرسه بزرگ به نام انقلاب اسلامی درس گرفته بودند و ۱۱ سال استادی به نام امام راحل و ۲۰ سال استادی به نام مقام معظم رهبری داشتند.

حدادعادل افزود: مردم در این سال‌ها طعم شیرین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را چشیدند و پیشتیبان ولایت خود هستند و حاضر نیستند خود را با غوغای دشمنان در آمیزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان ، ایکاش همه برنامه و همه صحبت های دکتر ولایتی مورد واکاوی قرار بگیره ، من که به وجود چنین شخصی در کنار رهبر انقلاب افتخار کردم.
این همه اعتماد روز افزون رهبری فقید و رهبری معظم انقلاب به ایشان قابل تامل است