جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نقص اصلی بودجه هدفمندی یارانه‌ها است

دولتی‌ها گفتند لایحه هدفمندی را به مجلس می‌رسانند
شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 333896
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نقص بودجه همین مسئله هدفمندی یارانه‌هاست؛ البته دولتی‌ها قول داده‌‌اند آن را به تلفیق برسانند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها معتقدند بودجه سال ۹۳ ناقص به مجلس داده شده است، اظهار داشت: نقص بودجه همین مسئله هدفمندی یارانه‌ها است.

وی افزود: البته دولتی‌ها قول داده‌‌اند که به تلفیق برسانند. اگر این کار صورت بگیرد بودجه از نقص جدی خارج می‌شود.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا دولتی‌ها درخصوص اصلاح بودجه پیشنهادی به مجلس ارائه کرده بودند، گفت: خیر، چیزی به ما نگفتند بلکه گفته‌اند احتمال دارد لایحه مربوط به هدفمندی یارانه‌ها در ادامه بررسی‌های بودجه به نمایندگان برسانند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، در پاسخ به این پرسش که آیا اخبار مربوط به برگزاری نشست مشترک جامعه متبوع خود را با رئیس جمهور در آینده نزدیک تائید می‌کنید گفت: بنده به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز می‌گویم که چنین سخنی مطرح نبوده و نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *