دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۳

ادعای جنجالی در لیگ برتر کشتی آزاد

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 333700
مدیرعامل تیم خونه به خونه بابل صحبت از پیشنهاد رشوه ۵۰ هزار دلاری به کشتی‌گیر خارجی این تیم کرد.
ادعای جنجالی در لیگ برتر کشتی آزاد
به گزارش جهان، اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا ماجرای رشوه ۵۰ هزار دلاری به کشتی‌گیر بلاروسی تیم شما صحت دارد یا نه، اظهار داشت: من با شعبان‌اف صحبت کردم و او نیز به مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون کشتی اعلام کرده که مسئولان تیم ثامن سبزوار قصد داشتند به او ۵۰ هزار دلار بدهند اما او از دریافت این پول امتناع کرده است.

وی افزود: ما به کمیته انضباطی گفتیم تا این موضوع را بررسی کند اما در کمال تعجب آنها اعلام کردند که در آینده این موضوع را بررسی خواهند کرد اما سوال ما این است که در آینده بررسی این موضوع به چه دردی خواهد خورد؟

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ما اکنون نیاز داشتیم به این موضوع رسیدگی شود تا بتوانیم حقانیت خود را اثبات کنیم اما متاسفانه سر ما را با پنبه بریدند. برای اثبات این موضوع ما عکس‌‌های آن را هم در اختیار مسئولان قرار می‌دهیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا مهم نیست این همه شیتیل میتیل جابجا می شه اینم روش
Iran, Islamic Republic of
کشتی مثل فوتبال نشه خوبه
باغبان
کشتی میراث گرانبها اجدادماست که در آن مردانگی و غیرت موج میزند با این کارهای سخیف این ورزش را آلوده نکنیدبگذارید بچه هامون مثل خودمون کشتی را با مرحوم تختی وپهلوانی هاش بشناسند