دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

صبا نماینده قم در لیگ برتر کشتی شد

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 325511
حضور تیم کشتی فرنگی صبا به عنوان نماینده قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور قطعی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بعد از پایان لیگ از هم گسیخته و نامنظم باشگاه‌های برتر کشتی فرنگی کشور در فصل گذشته، قراراست فصل جدید این رقابت‌ها بعد از برگزاری جلسه هماهنگی با حضور مسئولان فدراسیون و تیم‌های شرکت کننده آغاز شود.

جلسه هماهنگی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه در حالی به میزبانی خانه کشتی تهران برگزار می‌شود که در این جلسه نماینده باشگاه صبا نیز حضور می‌یابد تا بدین ترتیب حضور قم در لیگ برتر کشتی فرنگی با نام صبا قطعیت پیدا کند.

این در حالی است که سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشورمان از مسئولان ۶ تیمی که برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌اند، دعوت به عمل آوره تا در جلسه هماهنگی این رقابت‌ها شرکت کنند تا در این جلسه تکلیف نحوه و زمان بندی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص ‌شود.

این در حالی است که تا کنون تیم‌های هیئت کشتی اصفهان، صبای قم، هیئت کشتی البرز، هیئت کشتی آمل، اداره ورزش و جوانان اندیمشک و باشگاه امام رضا (ع) قائمشهر برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و روز یکشنبه مشخص می‌شود که رقابت‌ها با حضور چند تیم و چه زمانی برگزار می‌شود.

پیکارهای فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی به زودی آغاز می‌شود که سال ۱۳۹۱ در همین ایام بود که استارت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با شرکت پنج تیم زده شد اما این مسابقات به شکلی نامنظم و بی برنامه به انجام رسید.

تیم‌های کشتی فرنگی فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، صبای قم، هیئت کشتی خوزستان و هیئت کشتی فارس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور داشتند و سرانجام نماینده اصفهان قهرمان شد.

تیم کشتی فرنگی صبای قم نیز سال گذشته در پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور یافت و در حالی که ترکیب این تیم را کشتی گیران بومی و غیربومی به طور تقریبا مساوی تشکیل می‌دادند این تیم در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار گرفت.

صبای قم با مربیگری چهره نام آشنای کشتی قم یعنی روح الله میکائیلی که از قهرمانان و افتخارآفرینان تاریخ کشتی قم به شمار می رود در سال ۹۱ پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور یافت و البته این شانس را داشت که به مقام نایب قهرمانی دست یابد اما به دلیل اینکه آنها در اعتراض به نحوه قضاوت تیم داوری دیدارشان در هفته پایانی با هیئت خوزستان اعتراض کردند، از سکوی دوم به مکان چهارم جابجا شدند و لیگ را با عنوان چهارمی به پایان رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *