سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11 Jun 2024
 
۰
۴

حرمت شکنی اربعین به بهانه یلدا+عکس

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 333558
ماجرا از این قرار است که گروهی به نام طبیعت گردی در دزفول با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به جذب جوانان برای برگزاری سفرهای مختلط می کند و این بار به بهانه شب یلدا که مصادف با اربعین حسینی بود عده ای از جوانان را تحت عنوان طبیعت گردی در سفری خارج از عرف شرعی و عقلی همراه با یکدیگر به خارج از شهر می فرستد.
به گزارش جهان به نقل از دزنا، در حالی که تبلیغات تورهای گردشگری برای جذب افراد مختلف در این تورها روبه افزایش است بعضا شاهد اتفاقات تلخی هستیم که نفس وجود این تورها را زیر سوال می برد.

حرمت شکنی تورهای طبیعت گردی این بار در شهری رقم می خورد که سال هاست لقب پایتخت مقاومت ایران را یدک می کشد و با تقدیم بیش از ۲۷۰۰شهید و هزاران جانباز و آزاده به دارالمومنین معروف بوده است.

ماجرا از این قرار است که گروهی به نام طبیعت گردی در دزفول با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به جذب جوانان برای برگزاری سفرهای مختلط می کند و این بار به بهانه شب یلدا که مصادف با اربعین حسینی بود عده ای از دختران و پسران را تحت عنوان طبیعت گردی در سفری خارج از عرف شرعی و عقلی همراه با یکدیگر به خارج از شهر می فرستد.

محل اصلی تبلیغ و عضو گیری این تورها شبکه های اجتماعی است و جامعه هدف آن ها غالبا قشر جوان و به خصوص دانشجویانی است که با فرهنگی نسبتا متفاوت به این شهرستان جهت ادامه تحصیل آمده اند.

اینکه دقیقا کدام دستگاه متولی پیگیری و نظارت بر چنین اقداماتی است مساله ای است که طی روزهای آینده توسط این پایگاه خبری بررسی خواهد شد ولی آنچه که روشن است عدم رضایت عمومی مردم شهرستان نسبت به این اقدامات زننده و دور از شان مردم دزفول است.

تصاویر زیر خود گویای زوایای پنهان این تورهای گردشگری و طبیعت گردی است که عرق شرم بر پیشانی هر غیرتمندی را می نشاند.




تصاویر فوف برخی از تصاویر قابل اتعکاسی است که این گروه جهت ترغیب جوانان برای حضور در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شب یلدا با اربعین چند روز با هم فاصله داشتند
چه چیز خلاف شرعی در اینجا هست؟
شب یلدا دو شب قبل از اربعین بود در ضمن هیچ اشکالی در این عکسها نبود
شیرین
به جهنم! هر کاری میخوان بکنن. حالا دیگه دزفول مهم شده؟ یکی نیس به کاستی های شهر برسه! والا!