يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

هیأت گزینش اجازه بازگرداندن دانشجویان ستاره‌دار را ندارد

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 333526
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بازگرداندن دانشجویان ستاره‌دار و کسانی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند، توسط هیئت گزینش غیرقانونی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم نیشابور در مجلس، افزود: ما هرگز قصد نداریم که حقی از دانشجویی ضایع شود ولی اگر دانشجویی صلاحیت بازگشت به دانشگاه را نداشته باشد مجلس در مقابل او و هر کسی که بخواهد آن را به دانشگاه برگرداند، می‌ایستد.

سبحانی‌نیا ادامه داد: درست است که دولت تغییر کرده و شرایط کمی عوض شده است ولی اگر کسانی که با دلایل موجه مانند شرکت در فتنه از دانشگاه اخراج شده‌اند بخواهند به دانشگاه بازگردند ظلم بزرگی به نظام و انقلاب شده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشجویان ستاره‌دار باید آن زمانی که در فتنه شرکت کردند و به آرمان‌های انقلاب نیشخند می‌زدند به فکر این روزها بودند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بخواهد یک مرتبه همه دانشجویان ستاره‌دار را به دانشگاه برگرداند قانون‌شکنی کرده است و فرجی دانا باید در چارچوب قانون رفتار کند.

سبحانی‌نیا ادامه داد: باید مسائل دانشجویان ستاره‌دار دقیق بررسی شود تا حقی از کسی ضایع نشود زیرا هدف ما این است که نه حق دانشجویان ضایع شود و نه اینکه در حق ملت و نظام و آرمان‌های انقلاب ظلم شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خاتمه اضافه کرد: برای بازگشت دانشجویان ستاره‌دار هیئت گزینش می‌تواند نظر بدهد ولی این نظر در دستگاه‌های مربوطه باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
بابا خود هیات ستاره داره حالا ما هیچی نمیگیم تا بعد