يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

پیشرفت‌‌هسته‌ای‌اثبات‌بی‌نتیجه‌بودن تحریم‌

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 333519
وزیر سابق اطلاعات گفت: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور نشانه بی نتیجه بودن تحریم‌های غرب است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم حجت السلام حیدر مصلحی در یادواره شهدای روحانی اهل سنت استان آذربایجان غربی در شهرستان بوکان اظهار کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور نشانه بی نتیجه بودن تحریم‌های غرب است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس یک دوره تحریمی سنگین دشمن را علیه انقلاب تجربه کردیم اما با اقتدار در برابر تحریم‌های استکبار ایستادیم و این دوران را پشت سر گذاشتیم و موفقیتهای بزرگ علمی نیز کسب کردیم.

مصلحی افزود: اشتباه است اگر فکر کنیم تحریم مردم را زمین گیر کرده، چون توان اقتصادی ما در سطح بالایی قرار دارد و تنها مشکل اقتصاد ما بی تدبیری و نبود مدیریت است.

وی تصریح کرد: اگر به خود و توان داخلی تکیه کنیم بر این تحریم‌ها چیره می‌شویم.

مصلحی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران در سال‌های اخیر گفت: ما در ۱۰ سال، تعداد سانتیفوژهای خود را از ۱۰۰۰ عدد به ۱۸ هزار عدد رساندیم و این پیشرفت‌های هسته‌ای نشانه عقیم ماندن تحریم‌ها غرب ضد کشورمان است.

وزیر سابق اطلاعات هدف رهبر معظم انقلاب را حاکیمت اسلامی ناب محمدی دانست و گفت:در دفاع از نظام مقدس اسلامی شیعه و سنی مطرح نیستند چرا که حرکت انقلاب اسلامی، حرکت اسلام ناب محمدی است.

مصلحی از نوعی تقسیم کار بین سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس خبر داد و گفت: ایجاد درگیری‌های قومی و مذهبی در خاورمیانه از وظایف دستگاه اطلاعاتی انگلیس است و در همین راستا انگلیس در هر مذهبی مجموعه‌ای مانند وهابیت و بهایت ایجاد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


u
یادتان رفته است قیمت دارو در ایران در سال نود یک 10برابر شد