شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۲

10 استراتژی دشمن برای نفوذ در بین مردم

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۹
کد مطلب: 515410
وزیر سابق اطلاعات گفت: برخی با وعده دروغ، زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست و تهدید مردم از طریق الفاظی مانند گزینه‌های نظامی روی میز و ایجاد یاس و ما نمی‌توانیم به‌دنبال جهت دهی در انتخاب صحیح هستند.
10 استراتژی دشمن برای نفوذ در بین مردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در همایش بزرگ روحانیون ایثارگر در سالن ناجا در رشت اظهار داشت: دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون به‌دنبال طراحی و شبهه سازی در جهت آسیب رساندن به انقلاب و نظام هستند.
وزیر سابق اطلاعات تناقض سازی بین جمهوریت و اسلامیت را از جمله بزرگ‌ترین شبهه سازی‌های دشمن بیان کرد و گفت: دشمن از زمان انقلاب به‌دنبال فاصله افکنی بین جمهوریت و اسلامیت بوده ‌و امروز این طراحی خود را از طریق دانشگاه‌ها و فضای مجازی دامن می‌زند.

مصلحی با بیان اینکه دشمنان نظام، انتخابات را فرصتی برای براندازی انقلاب تلقی می‌کنند افزود: دشمنان در آستانه انتخابات و در زمان تصمیم گیری قطعی از طریق 10 روش با نفوذ بین مردم، نخبگان و مسئولان دچار اشتباه محاسباتی شده و در نتیجه تصمیم گیری غلط می‌کنند.

وی تصریح کرد: تهدید مردم از طریق الفاظی مانند گزینه‌های نظامی روی میز، وعده دروغ، تخیل‌سازی، زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست، شایعه پراکنی، القای یأس و ما نمی‌توانیم، ایجاد غفلت از امدادهای غیبی خداوند، قبح‌زدایی، خیرخواه نشان دادن دشمن و تحریف سخن حق و ارائه سخن باطل روش‌هایی جهت تغییر انتخاب صحیح مردم است.

وزیر سابق اطلاعات به دوقطبی سازی‌های دشمنان داخلی نظام اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان از طریق دو قطبی‌های جنگ و صلح، بازگشایی و انسداد، توازن و انزوا و دو قطبی شادی و غم برای مردم درصدد انحراف فکری و تصمیم گیری مردم هستند.

وی درباره تاکید برخی از مسئولان در جهت برگزاری کنسرت جهت شادی مردم بیان داشت: کنسرت برای شادی جمعیت چندمیلیون نفری بیکاری که زندگی آن‌ها به سختی می‌گذرد و پولی ندارند نیست؛ مسئولان برای ایجاد شادی و دلخوشی مردم به مبارزه با قاچاق، حمایت از تولیدکنندگان و اشتغالزایی بپردازند.

مصلحی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در 2 سال گذشته بر مسئله نفوذ بیان داشت: دشمنان با بازیگران خارجی و داخلی خود به‌دنبال ایجاد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: بازیگران خارجی در دو دسته منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شامل عربستان سعودی از طریق منافقان، سلطنت طلب‌ها و استکبار در مجموعه اتحادیه اروپا و آمریکا و نیز تکفیری‌ها درصدد دخالت در انتخابات هستند.

وزیر سابق اطلاعات درباره اهداف استکبار از بازیگری در انتخابات ایران گفت: استکبار با اهداف کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت به‌دنبال نفوذ در بدنه نظام و یا درصدد حفظ منافع جریان همسوی نظام سلطه است تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.
مصلحی مشروعیت‌زدایی را جزء اهداف میان مدت استکبار بیان کرد و افزود: هدف استکبار مشروعیت زدایی از طریق فسادهای اقتصادی و اختلاس توسط مسئولان و خانواده‌های نزدیک به آن‌ها در جهت مقابله با انقلاب است.  

وزیر سابق اطلاعات، فتنه 88 در جهت حذف انقلاب را بخشی از اهداف بلند مدت استکبار بیان کرد و اذعان داشت: فتنه 88 با توجه به اهداف بلند مدت دشمن نه تنها متوقف نشده است بلکه هنوز توسط برخی از منافقان و سلطنت طلبان ادامه دارد.

وی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را سدی جهت مقابه با دشمنان داخلی و خارجی نظام بیان کرد و ابراز داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب شامل مجموعه‌ای از افراد پایبند و دلسوز انقلاب است که دو تن از این افراد در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرده‌اند.

مصلحی با تاکید بر ادامه دادن مسیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این برهه حساس باید مراقب بود که احساس تکلیف ناگهانی بر مصلحت انقلاب  ترجیح داده نشود و در نهایت با قرار گرفتن در مسیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موجب رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *