سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۴
۸

رد پایی از عوامل بمب‌گذاری 7 تیر/ رویت کشمیری و کلاهی در آلمان

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 333316
مسعود کشمیری عامل انفجار نخست وزیری و محمدرضا کلاهی صمدی عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در آلمان رویت شده‌اند.
رد پایی از عوامل بمب‌گذاری 7 تیر/ رویت کشمیری و کلاهی در آلمان
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، یک مقام آگاه گفت: مسعود کشمیری عامل انفجار نخست وزیری و محمدرضا کلاهی صمدی عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در آلمان رویت شده‌اند.

وی که خواست نامش فاش نشود‌، در گفت و گو با خبرنگار ما در عراق گفت: نامبردگان که از اعضا و هواداران فعال گروهک تروریستی منافقین و خط نفوذ فرقه رجوی در نهادهای حیاتی، حساس و مهم جمهوری اسلامی بودند، هنگام خوردن غذا در رستورانی در شهر کلن و هنگام رانندگی در شهر هامبورگ آلمان مشاهده شده‌اند.

وی گفت: مسعود کشمیری عامل انفجار نخست وزیری در هشتم شهریور ۱۳۶۰ و از عوامل نفوذی فرقه رجوی و همچنین جانشین دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و همسرمینو دلنواز از اعضای فعال منافقین بود که با جاسازی بمب در کیف همراه خود و خروج از محل جلسه نخست وزیری باعث شهادت شهیدان محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر رییس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران شد.

این مقام آگاه توضیح داد: همچنین محمدرضا کلاهی صمدی نیز که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابتدا در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت و پس از مدتی با خط دهی گروهک منافقین وارد کمیته انقلاب اسلامی و حزب جمهوری اسلامی شد، عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در روز هفتم تیر ماه سال۱۳۶۰ می باشد که این انفجار منجر به شهادت آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی و ۷۱ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات دولتی از جمله معاونین وازرتخانه ها شد.

وی اضافه کرد: این فرد زیر نظر یکی از افراد کادر مرکزی گروهک تروریستی رجوی به نام هادی روشن روان با نام مستعار مقدم فعالیت می کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصلحی کجایی.....
سالهاست که سرویسهای جاسوسی آلمان و فرانسه در پروژه های مختلف ضد انقلابی در غیاب حضور موثر سفرای انگلیس و امریکا در ایران فعالیت می کنند. در مورد تهاجم فرهنگی و طراحی تحول بدحجابی و کم رنگ کردن حجاب به خصوص این دو کشور بسیار بسیار "در داخل" ایران فعالیت می کنند و شبکه تشکیل داده اند. شکر خدا همان طور که در لباس یک چیزهایی را مد کرده اند در نقد مد هم مد کرده اند که صرفا مسائل را به ماهواره مربوط کنند در حالی که خود تولیدکنندگان و طراحان مد ایرانی به طور سیستماتیک در جهت لازمه شبیخون فرهنگی فعالیت می کنند و تازه در جشنواره های مد ولباس از دست وزیر فرهنگ (و ارشاد اسلامی؟) هم جایزه و تقدیر نامه میگیرند.
حزب الله
از سردار قاسم سليماني ميخواهيم اين افراد رو به سزاي اعمال ننگينشان برساند
وقتی که می توان کشمیری و کلاهی را از طریق مجاری قانونی مورد پیگرد قضائی قرار داد (که اتفاقا این کار هرگز صورت نگرفته و نخواهد گرفت) و بدین وسیله غرب تروریست پرور را دچار مخمصه نمائیم چرا مشکل آنانرا با ترور این مهره های سوخته حل کنیم ؟! ارباب های آنان منتظر چنین روزی هستند تا هم از ننگ این مهره های سوخته صدام گونه راحت شوند و هم بتوانند یک پرونده دیگری را برای ایران علم نمایند .
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون كنه
خدا لعنت کند کسانی را که اینها را فراری دادند.
خدا لعنت کند کسانی را که برای کشمیری تابوت و جنازه و قبر قلابی ساختند تا از او یک قهرمان قلابی بسازند .
آیا کشمیری اولین شهید قلابی بود ؟!
آیا کشمیری آخرین شهید قلابی بود؟!
ملت منتظر است که مسئولین اقدامی کنند تا این جانیان به سزای اعمالشان برسند.
ولایمکن الفرار من حکومتک
آخرش چی!؟
از ایران فرار کرد.ازخداهم میتونه فرار کنه...!!؟؟