يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قیمت تخم مرغ تازه تعیین شد

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 333021
برای حفظ حقوق و برخورداری از عدالت، هر عدد تخم‌مرغ تازه را حداکثر ۳۳۰ تومان خریداری و در جلوگیری از هر گونه سوء استفاده ما را یاری نمایید.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، طلاکش - دبیر کل کانون سراسری انجمن‌های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار ایران - اعلام کرد: پرینت قیمت بر روی هر عدد تخم مرغ از روز نهم آذر آغاز و قیمت هر عدد تخم مرغ معمولی ۳۲۰ و زرده زعفرانی ۳۳۰ تومان تعیین شده است که امید است تا پایان سال همین قیمت حفظ شود.

به گفته او از آنجا که برخی از فروشگاه‌های عرضه تخم مرغ ممکن است به اشکال مختلف از جمله اشاره به تفاوت سایز تخم مرغ یا کیفیت مرغداری و موارد دیگر بخواهند نسبت به گرانفروشی این محصول اقدام کنند به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم که عمده‌ترین سایز تولیدی تخم‌مرغ کشور که بیش از ۷۰ درصد وزن تولیدی تخم مرغ در دوره تخ‌مگذاری مرغ است در محدوده وزنی ۶۲ تا ۶۸ گرم بوده و این قیمت‌گذاری نیز بر همین اساس صورت گرفته است که باید توسط فروشگاه‌های عرضه الزاما رعایت شود.

طلاکش افزود: تخم‌مرغ‌های خیلی درشت عموما مناسب مصرف صنعتی در کارخانجات صنایع غذایی و قنادی‌ها و ... بوده و ترجیحا نباید وارد بازار مصرف عامه شوند، لذا از مردم عزیز درخواست می‌کنم از گران خریدن تخم مرغ بیش از قیمت حداکثر هر عدد ۳۳۰ تومان جدا خودداری کنند و در صورت برخورد با هر گونه گرانفروشی مراتب را به مقامات بازرسی استان مربوط گزارش بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *