چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

ناطق‌نوری:غایبان‌جایی‌درتیم‌ملی‌بوکس‌ندارند

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 331662
رییس فدراسیون بوکس گفت: کسانی که در رقابتهای انتخابی شرکت نکرده اند، جایی در تیم ملی بوکس نخواهند داشت.
ناطق‌نوری:غایبان‌جایی‌درتیم‌ملی‌بوکس‌ندارند
به گزارش جهان، احمد ناطق‌نوری در حاشیه افتتاح سالن اختصاصی بوکس کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: چندبار از تمامی افراد مطرح برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت کرده‌ایم و به اعضای فنی تیم ملی گفته‌ام کسانی را که در این مسابقات شرکت نکرده‌اند دیگر به تیم ملی دعوت نکنند.

وی افزود: این عدالت نیست جوانانی را که با همت و غیرت در تمامی رقابت‌ها شرکت کرده و پیروز شده‌اند، کنار و یک عده دیگر را جای آنها بگذاریم. ما بازی‌های آسیایی را تابستان سال آینده در پیش داریم و به همین منظور اردوهای تیم ملی را از امروز تا زمان برگزاری مسابقات به صورت مستمر برگزار خواهیم کرد. بنا داریم که اردوهای تیم ملی بوکس را در استان‌هایی همچون کرمانشاه که دارای امکانات مناسبی در رشته بوکس است، برگزار کنیم. استان کرمانشاه در حال حاضر هم از نظر زیرساختی و امکاناتی در رشته بوکس شرایط مطلوبی را دارد و هم از نظر پتانسیل ورزشکاران این رشته در سطح کشور بی‌نظیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *