يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تکواندوکار ایران به مدال برنز دست یافت

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 331436
تکواندوکار وزن منهای 58 کیلوگرم تیم ملی ایران به مدال برنز رقابت های جایزه بزرگ منچستر که دارای امتیاز ورودی به المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است، دست یافت.
تکواندوکار ایران به مدال برنز دست یافت
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، نخستین مرحله مسابقات جایزه بزرگ و کسب سهمیه المپیک 2016 بزریل، روز جمعه در انگلیس آغاز شد. در این دوره از رقابت ها تکواندوکاران در چهار وزن المپیکی (58-، 68-، 80- و 80+) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
در آخرین دقایق شنبه شب و در ادامه این پیکارها، ˈهادی مستعانˈ تکواندوکار ملی پوش کشورمان که با برتری برابر نمایندگانی از اندونزی، استرالیا و انگلیس به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود، با قبول شکست در مرحله نیمه نهایی به مدال برنز مشترک اکتفاء کرد.
 
وی در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 58 کیلوگرم نتیجه را 11 بر 3 به حریفی از کره جنوبی واگذار کرد. این حریف کره ای در دیدار پایانی و برای کسب مدال طلا با نتیجه 7 بر 6 مغلوب نماینده چین تایپه شد.
 
هدایت تیم ملی تکواندوی چین تایپه برعهده رضا مهماندوست سرمربی پیشین تیم ملی ایران است.
 
همچنین در همین وزن ˈمیثم باقریˈ دیگر نماینده کشورمان در نخستین دیدار خود و در مقابل حریفی از انگلیس با نتیجه 12 بر 3 شکست خورد و حذف شد.
 
در وزن منهای 80 کیلوگرم، فرزاد عبدالهی و علیرضا نصرآزادانی برابر حریفان خود با شکست روبه رو شدند و به موفقیتی نرسیدند.
 
این رقابت ها امروز یکشنبه با برگزاری مبارزات اوزان منهای 68 کیلوگرم به پایان می رسد که بر اساس آن ˈبهنام اسبقیˈ نفر اول جهان در سال 2013 پس از یک دور استراحت باید با برنده کیم هون نایب قهرمان جهان از کره جنوبی و مارتین استامپر از انگلیس مسابقه دهد.
 
در همین وزن، محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک 2012 لندن دور اول را با استراحت پشت سر می گذراند و در مرحله دوم با برنده کانادا و اردن مبارزه می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *