دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
دوستی‌مهر:

بازی با بوسنی از آرژانتین سخت‌تر است

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب: 331383
سرمربی تیم جوانان ایران اعلام کرد که تیمش برای آمادگی بهتر نیاز دارد با تیم‌های بزرگ بازی کند.
به گزارش  جهان به نقل از تسنیم، علی دوستی‌مهر پس از پایان بازی امروز این تیم و پرسپولیس گفت:‌ ابتدا باید از خبرنگاران تشکر کنم که در این سرما برای حمایت از تیم جوانان به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند و البته در کنار تیم جوانان پرسپولیس هم بود که همیشه ارزش و اعتبار خودش را دارد.

وی ادامه داد: تازه در شروع کار هستیم و به اینگونه بازی‌های دوستانه احتیاج داریم تا بازیکنانمان محک بخورند. مسابقات آسیایی سختی خاص خودش را دارد و تیم‌های آسیایی قدرتمند هستند. باید طوری تدارک ببینیم که مقابل آنها دوام بیاوریم و البته همه بازیکنان ما به تنه بازیکنان پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور بخورند.

سرمربی تیم جوانان عنوان کرد: از مسئولان پرسپولیس تشکر می‌کنم که شرایط این بازی را فراهم کردند و از دیگر مدیران عامل هم تقاضا دارم اجازه بدهند با آنها بازی کنیم تا در نهایت تیم جوانان به جام جهانی راه پیدا کند. در مجموع فکر می‌کنم بازی بدی را مقابل پرسپولیس پشت سر نگذاشتیم.

دوستی‌مهر با بیان اینکه تیم جوانان تا تورنمنت روسیه دو اردو برگزار خواهد کرد گفت: تیم خوبی داریم و تمرینات مناسبی را هم پشت سر می‌گذاریم فقط از شما رسانه‌ها خواهش می‌کنم به تمرینات ما بیایید و اشکالات ما را بگویید چون از این قضیه خوشحال می‌شویم.

وی در خصوص گروه‌بندی تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی گفت: به نظرم گروه بدی نیست. همه تیم‌هایی که به جام جهانی می‌آیند مشکل و سخت هستند. از آرژانتین گرفته تا نیجریه و بوسنی ولی مردم ما عاشق بازی با تیم‌های قدرتمند و سرعتی هستند هر چند به نظر من بازی با بوسنی از آرژانتین سخت‌تر است. اگر ما در بازی اول مقابل نیجریه نتیجه خوبی بگیریم شانس صعود از گروهمان را داریم.

سرمربی جوانان در خصوص حضور بازیکنان ایرانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند در تیم جوانان، تاکید کرد: هنوز بازیکنی را ندیدم. ما به تمام دنیا اعلام کردیم پرچم ایران متعلق به همه ایرانی‌هاست. تا امروز حدود ۲۵ نفر رزومه خود را برای ما ایمیل کردند که باید برای جمع‌بندی کلی و یک اردوی ۲،۳ روزه از این تعداد چند نفر را برای اردوی جوانان انتخاب کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *