سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

معرفی چهره‌های موفق در کشور ضروری است

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب: 330908
مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور خواستار معرفی جوانان موفق در کشور شد و گفت: این چهره ها سرمایه نظام محسوب می شوند
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا قزوه ظهر چهارشنبه در دومین نشست مسئولان دفاتر آفرینش های ادبی مراکز استانی حوزه هنری که در محل استانداری سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه باید از فعالیت های تکراری جلوگیری شود اظهار داشت: مباحث جدید و به روز را در اولویت کار خود قرار داد.

وی با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی گفت: باید پس از اتمام دوره آموزشی به هنرجو گواهی نامه اعطاءشود.

مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری با اشاره به این مطلب که باید چهره های جوان در کشور معرفی شوند عنوان کرد: چهره های موفق سرمایه محسوب می شوند.

قزوه خواستار استفاده از فرصت ها شد و گفت: ارتباط با اساتید و دانشجویان مهم است.

وی از افزایش گروه های مختلف در حوزه هنری خبر داد و افزود: شعر، کارگاه، رمان و قصه، مجله شعر، مجله شیراز، دفتر پژوهش، کارگاه قصه، دفتر ترانه و فارسی زبان از جمله فعالیت های حوزه هنری است.

در این جلسه که با حضور مسئول استان های دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری، معاون فرهنگی و هنری اداره کل امور استانها و مجلس حوزه هنری و جمعی از مسئولان دفاتر آفرینش های ادبی مراکز استانی برگزار شد در زمینه مشکلات فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *