شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش دستیار روحانی به اظهارات اوباما

یونسی: سخنان اوبا و کری اعتراف به عجز و ناتوانی خودشان بود
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 330703
دستیار ویژه رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه سخنان اخیر اوباما و جان کری اعتراف به عجز و ناتوانی آمریکا بود، گفت: برنامه غنی‌سازی ایران با تشر و دخالت متوقف نخواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی عصر امروز سه‌شنبه در همایش برند ملی، هویت یک ملت که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات گستاخانه اوباما و جان‌کری علیه کشورمان گفت: سخنان آنان اعتراف به عجز و ناتوانی خودشان بود چرا که آنها نتوانسته‌اند برنامه غنی‌سازی ایران متوقف کنند.

یونسی با تأکید بر اینکه آنچه که در ایران اتفاق افتاده متعلق به همه ملت است و مربوط به یک دولت نیست افزود:‌ بنابراین نمی‌توان این دستاورد را با یک تشر و دخالت از بین برد.

وزیر اسبق اطلاعات درخصوص واکنش دولت به این اظهارات تصریح کرد: ‌این اظهارات عاجزانه بود نه گستاخانه اما رئیس‌جمهور نسبت به آن واکنش نشان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
واقعا برای شما برادران جهان متاسفم. .....