سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

ظرفیت آرامستان شیراز تکمیل شده است

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 330467
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: باید بپذیریم دارالرحمه شیراز ظرفیتش تکمیل شده و باید برای دفن اموات مشکلات اجرایی از سر راه آرامستان احمدی برداشته شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا تدین در جلسه شورای ثبت احول این شهرستان با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی بر اساس آمارها اظهار کرد: آمارهای ثبت وقایع حیاتی باید واقعی و دقیق باشد تا بتوان بر اساس آنها آینده‌ مناسب‌تری برای جامعه ترسیم کرد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای ثبت احوال این شهرستان باید در انجام امور محوله همکاری لازم را داشته باشند چراکه خروجی آمارها در تصمیم‌گیری‌های کلان بسیار حائز اهمیت و اثرگذار است.

رئیس شورای ثبت احوال شهرستان شیراز بیان کرد: آنچه در قالب برنامه‌ها و به عنوان خدمت به مردم ارائه می‌شود بر اساس ثبت وقایع حیاتی است، بنابراین اگر در این راستا بتوانیم موفق عمل کنیم، می‌توانیم با مدیریت امور، خدمات مورد نیاز را به نحو مطلوب به مردم ارائه دهیم.

تدین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع همکاری مردم در ثبت دقیق آمارها اشاره کرد و گفت: در راستای ثبت دقیق احوال دستگاه‌های متولی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید اهمیت موضوع را به مردم انتقال دهند.

وی افزود: راه‌های بسیاری برای آگاه‌سازی مردم در این مورد وجود دارد که باید با محوریت اداره ثبت احول این امر محقق شود و دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز وظیفه همراهی در این زمینه را دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز همچنین پس از شنیدن گزارش راه‌اندازی آرامستان احمدی بیان کرد: باید بپذیریم دارالرحمه شیراز ظرفیتش تکمیل شده و باید برای دفن اموات مشکلات اجرایی از سر راه آرامستان احمدی برداشته شود.

تدین گفت: تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند تا موانع و کمبودهای آرامستان احمدی از سر راه برداشته و راه‌های دسترسی به این مجموعه مناسب‌سازی شود تا امکان رفت و آمد شهروندان به این مکان امکان‌پذیر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *