شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

غایب هاجایی درتیم ملی‌نخواهندداشت

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 330152
نایب رییس فدراسیون بوکس گفت: ملی پوشان غایب در مسابقه های بوکس قهرمانی بزرگسالان ایران، جایی در تیم ملی بوکس ایران نخواهند داشت.
غایب هاجایی درتیم ملی‌نخواهندداشت
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، منوچهر مقصودی عصر دیروز (شنبه) در حاشیه بیست و سومین دوره مسابقه های بوکس قهرمانی بزرگسالان ایران در شهر کرج
 
به همه ملی پوشان این تذکر را گوشزد کرده بودیم که لازمه حضور در تیم ملی، شرکت در رقابت های قهرمانی کشور است و افرادی که حضور نیافتند، جایی در تیم ملی بوکس نخواهند داشت.
 
وی اظهار کرد: در رقابت هایی که در کرج جریان دارد، ملی پوشانی نظیر دلاوری، سلوکی و علی مظاهری غایب هستند.
 
مقصودی ادامه داد: دلیل حضور نداشتن این ملی پوشان را نمی دانم اما فکر می کنم برای بازی کردن از مسوولان استان های خود پول می خواستند.
 
نایب رییس فدراسیون بوکس گفت: نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور، اعضای تیم ملی بوکس ایران را برای رقابت های آینده تشکیل می دهند.
 
وی افزود: شهریور ماه سال آینده، بازی های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی را داریم و قبل از آن نیز در چندین تورنمنت بین المللی نیز شرکت خواهیم کرد.
 
به گفته وی، حسین نهرودی، اکبر احدی، رضا ارمکان، محمد کریمی و منوچهر مقصودی، اعضای کمیته فنی این رقابت ها را تشکیل می دهند.
 
مسابقه های بوکس قهرمانی بزرگسالان ایران، عصر دیروز (شنبه)
 
در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج آغاز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *