دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سوال از وزیر کار به صحن مجلس کشیده شد

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 329352
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان سمنان و مبارکه از پاسخ وزیر کار قانع نشدند و نماینده اراک نیز به دلیل تأخیر وزیر کار خواستار ارسال سوالش به صحن علنی شد.
به گزارش جهان، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخ به سوال سه نفر از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد که هر سه نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و سوالات در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وی افزود: سوال‌کنندگان ایرانپور نماینده مبارکه، خسروی نماینده سمنان و آصفری نماینده اراک بودند که ایرانپور و خسروی از پاسخ وزیر به سوالاتشان در خصوص پلی‌اکریل اصفهان و بیمه کشاورزان قانع نشدند و آصفری نماینده اراک نیز به علت تأخیر وزیر صحن کمیسیون را ترک کرد و گفت که سوال من را به صحن علنی بفرستید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جلسه کمیسیون حاضر شد و به ارائه برنامه‌های کاری خود پرداخت و به نقطه نظرات و سوالات و ابهامات نمایندگان نیز پاسخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *