جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۵
۱۳
شجونی مطرح کرد:

تیم تحقیق آیت‌الله مومن برای بررسی پرونده مقام ارشد دولتی

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 329311
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت واسطه اجیر اصلاح طلبها شد تا از نردبان دولت بالا بروند، می خواهند با فتح سنگر به سنگر اصولگرایان را قلع و قمع کنند.
تیم تحقیق آیت‌الله مومن برای بررسی پرونده مقام ارشد دولتی
به گزارش جهان، جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با ایران خبر درباره عزل و نصبهای دولت گفت : در تبلیغات گفتند که باید شایسته سالاری باشد ، اما فامیل سالاری کردند ، دائم خبر می رسد که فلانی پسر عمویش را برای جایی انتخاب کرده است ، یا برادر زاده اش رییس فلان ارگان شده است ، این کارها دولت را زمین می زند ، حیف است، روحانی سهم خواهی این افراد را بکند ، یک نفر را به خاطر هاشمی بیاورد ، آن یکی را به خاطر خاتمی!

از نقد کردن دولت خوشحال نیستیم


وی در ادامه گفت : ما بسیاری مشکلات را در همین ماههای اول می بینیم اما راضی به نقد دولت نیستیم ، چرا که رهبرمان گفته است به دولت کمک کنید ؛ ما هم هر کمکی از دستمان بر بیاید ، دریغ نمی کنیم ، رهبری فرمودند ، دولت را متهم نکنید ، ما هم نمی خواهیم اتهام بزنیم اما بعضی چیزها را نمی توانیم نگوییم، هر چه دهانمان را می بندیم تا چیزی نگوییم ، همچنان این کارهای غلط ادامه دارد.

دولت به جای آنکه کارهای خودش را بگوید بدگویی قبلی ها را کرد

دبیر کل جامعه وعاظ تهران درباره گزارش صد روزه رییس جمهور نیز گفت : در همین گزارش ۱۰۰ روزه ، از اول گفتیم ۱۰۰ روز خیلی کم است ، چطور می توانید مسائل را در این مدت کم جمع و جور کنید ، نتیجه اش وعده بی خودی ای بود که به مردم دادید و موجب عدم رضایت آنها شدید . در آن گزارش هم ما به جای اینکه بشنویم در این مدت خود دولت چه کار کرده است ، شاهد این بودیم که فقط از دولت قبلی بد گویی کردند .

آیت الله مومن عده ای را برای تحقیق بر روی پرونده مالی یکی از اطرافیان مامور کرد و جرمش ثابت شد


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت : برخی از کسانی که اطراف رییس جمهور را گرفته اند ، پرونده دارند.

یکی از اطرافیان بسیار نزدیک رییس جمهور ، پرونده مسائل مالی دارد و آیت الله مومن فرستاندند که از قم روی پرونده وی تحقیق شود ، این شخص محکوم شده و البته هنوز دستگاه قضایی حکمش را اجرا نکرده است ، چرا باید در دولت پست بالا داشته باشد ، یعنی نمی توانستد افراد خوشنام را بیاورند ؟

اکبر ترکان ۷ شغل دارد ، شریف امامی هم ۱۴ شغل داشت


عضو حزب موتلفه اسلامی ، همچنین به موضوع چند شغله بودن ترکان در دولت اعتراض کرد و افزود : اکبر ترکان ۷ شغل دارد ، مگر قحط الرجال است ، یعنی کس دیگری در دولت نمی توانست این مسئولیتها را بگیرد ؟، شریف امامی هم ۱۴ شغل داشت ، آیا این روش کار مناسب است ؟ این حرفها را از روی دلسوزی می زنم وگرنه ما مامور به سکوتیم .

درباره توافق ژنو نه جشن می گیریم و نه اعتراض می کنیم


شجونی در بخش دیگری از سخنانش درباره توافق ژنو تاکید کرد : ما هم در این موضوع از رهبری تبعیت می کنیم ، نه جشن می گیریم و نه اعتراضی داریم . در هر کاری که می شود باید حواسمان باشد که نظام ما خار نشود ، سربلند باشد ، جمهوری اسلامی نوکر کسی نیست . صبر می کنیم این ۶ ماه هم بگذرد و معلوم شود که اوضاع چطور می شود. دیروز هم که آقای ۹ دی تیتر زده" جام زهر" !

ابوترابی فرد بسیار به توافقنامه ژنو خوشبین است

عضو روحانیت مبارز در ادامه گفت : در جلسه خراسانی ها مهمان بودیم ، آنجا نائب رییس مجلس صحبت کردند و بسیار به توافق ژنو خوشبین بودند ، ما هم سکوت کردیم ، خدا کند که همیشه همینقدر خوشبین بمانیم ، آقای ابوترابی فرد دلایلی می آورند و سعی می کنند دیگران را قانع کنند ، صبر می کنیم ببنیم در این شش ماه اوضاع تحریمها و طلبهای ما چه می شود، ما هم گیج شدیم ، شاید آنها چیزهایی می فهمند که ما نمی فهمیم !

اصلاح طلبها برای انتخابات مجلس و خبرگان خیز بر داشته اند


دبیرکل جامعه وعاظ تهران گفت : اصلاح طلبها دارند کم کم شخصیتهای گمنام خودشان را به وسیله دولت معرفی می کنند ، استانداران خوب را بر می دارند و اصلاح طلبها را به جایشان می گذارند ، اینها دشمن پروری است ، همه این چهره هایی که دارند مطرح می کنند برای انتخابات مجلس است ، از همین الان اصلاح طلبها برای مجلس و خبرگان رهبری خیز برداشته اند . این کارها تیشه به ریشه نظام می زند .

هرکس مرده های دولت قبل را آتش میزند ، مگر همه وزاری احمدی نژاد بد بودند؟


شجونی با انتقاد از تغییر همه وزیران دولت قبل گفت : یعنی تمام وزاری احمدی نژاد بد بودند ؟ حتی یک آدم درست در میان آنها نبود؟ هر کسی که می آید همه قبلی ها را اتوبوسی بیرون می ریزد ؟حکایت امروز ما شبیه داستان بنی امیه و بنی عباس شده،
که بنی امیه ،مرده های بنی عباس را آتش می زد و بنی عباس هم مرده های بنی امیه !

بچه های هاشمی از شخصیت حسن خمینی بهره برداری کردند

عضو حزب موتلفه ، همچنین با اعتراض به تغییر رییس دانشگاه آزاد گفت : می گویند ، چون دولت عوض شده ، باید رییس دانشگاه آزاد هم عوض شود ؛ چرا قبلا این همه دولت عوض می شد ، کسی جاسبی را عوض نمی کرد؟ حالا که یک آدم انقلابی ریاست دانشگاه آزاد را بر عهده داشت ، باید او را عوض می کردند ؟بچه های هاشمی حتی از شخصیت سید حسن خمینی هم بهره برداری کردند و رای او را گرفتند. شخصیت امام را هم چوب حراج زدند و می گویند امام گفته مرگ بر آمریکا نگویید !

برای وزیر ارشاد متاسفم


دبیرکل جامعه وعاظ همچنین با انتقاد از عملکرد علی جنتی به ایران خبر گفت : هر روز شاهد بی ادبی سایتها و روزنامه ها به ساحت ائمه هستیم ، آقای وزیر ، شما که خودت پدرت روحانی است ، این افرادی که الان دارند می نویسند همانهایی هستند که می گفتند قرآن کتاب خدا نیست و امام زمان وجود ندارد . وزیر ارشاد هم به جای اینکه گوش روزنامه توهین کننده را بگیرد ، اعلام می کند از تعطیلی "بهار" متاسفیم ، آقای وزیر من هم از این عملکرد شما متاسف هستم !

برادر خاتمی طلب ۸۸ می خواهد


شجونی همچنین گفت : امروز در سایه دولت کار به جایی رسیده که برادر خاتمی، طلب سال هشتادو هشتش را می خواهد ؛ نمی خواهم انتقاد کنم چون رهبری گفته اند پشتیبان دولت باشید، اما نمی توانم این مسائل را بیان نکنم، سعی می کنم درباره افراد مختلف حقایق را بگویم و دلم برای نظام می سوزد ، اما حرف که بزنیم بعد باید به دادگاه روحانیت برویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از بذرپاش چه خبر كه سايپا وايران خودرو وپارس خودرو را به روز سياه نشاند
كار هر بز نيست خرمن كوفتن گاو نر مي خواهد و مرد كوهن
United States
چه ربطی داره؟!
محمد
آخه تو که نمیدونی بذر پاش دقیقا مدیر کدوم کارخانه بوده برای چی نظر میدی؟
سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
Iran, Islamic Republic of
دیگر حناتون برا مردم رنگی ندارد
منظورتان حنای چه کسانی است؟دولت تدبیر و امید؟
اکبر ترکان ۷ شغل دارد ، مگر قحط الرجال است
شجونی جون چرا در دوره احمدی نژاد از این حرف ها نمی زدی مثلا در مورد الهام
بسوزه پدر سیاست
Iran, Islamic Republic of
دانشجو انقلابی بود که صبح و شب اظهار فضلهایش را با هزینه دانشگاه آزاد منتشر میکرد؟
محمد
آقاي شجوئي درست مي گويد وقتي محسن هاشمي در شوراي شهر واز طريق انتخاب راي نياورد او را از طريق انتصاب با وجود اين همه دکتراي عمران در کشور به معاونت عمراني دانشگاه آزاد اسلامي منصوب کردند .کلا هرجا بحث انتخاب باشد اينها شکست خوردند مجبورند خود را به ديگران وصل کنند .از سال 84تا کنون محکوم به شکستند .
مدتی بود جناب شجونی ساکت بودند چی شده دوباره به میدان آمده اند لابد احساس کرده اند که رفقایشان کم آورده اند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شجونی و روحانیت مبارز
معلم دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا را در نظر بگیریم می بینیم که همه حرف های آقای شجونی درست و به حق است.
چه عجب!!!