شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲

پخش زنده قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 329178
تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو گفت: درصدد هستیم تا لحظه لحظه بینندگان عزیز را در جریان قرعه کشی جام جهانی قرار بدهیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ابوالفضل اکبری، تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه ۲ با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ و همزمانی آن با برنامه‌های این هفته ورزش از نگاه ۲ گفت: با توجه به اهمیت موضوع و جذابیت‌های آن برای علاقمندان ورزش به خصوص فوتبالی‌ها، تصمیم گرفتیم برنامه این هفته را به قرعه‌کشی مرحله پایانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اختصاص بدهیم.

وی افزود:در برنامه‌ی این هفته، ابتدا پنجشنبه شب با دعوت از ملی‌پوشان سابق و کارشناسان فوتبال، سید بندی و در پی آن احتمالات و پیش‌بینی‌ها را درباره هم‌گروهی ایران با سایر تیم‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

اکبری گفت: در برنامه جمعه شب نیز همزمان با برگزاری مراسم قرعه کشی، درصدد هستیم تا لحظه لحظه بینندگان عزیز را در جریان قرعه‌کشی قرار بدهیم و ضمن اینکه با مشخص شدن گروه‌بندی مسابقات، با حضور کارشناسان در مورد گروه‌ها به ویژه گروهی که تیم ملی کشورمان در آن جای می‌گیرد، بحث و بررسی کنیم.

وی همچنین یادآور شد که محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال میهمان بخش خط قرمز برنامه جمعه شب این هفته خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *