دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۴

دلیل جمع شدن پرچم ایران بهنگام اهدای جام

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: چفیه‌های بسیج هدیه ارزشمند ملی پوشان بود
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 327636
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: چفیه‌هایی که ملی پوشان هنگام ورود به ایران به گردن انداختند هدیه ارزشمند یک بسیجی بود.
به گزارش جهان به نقل از دانا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست اولین جام قهرمانی ایران بین قاره‌ای را برای فوتبال و ورزش ایران به ارمغان بیاورد. عباس هاشم‌پور مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی در این زمینه به دانا گفت: خوشحالیم که توانستیم دل ایران را شاد کنیم و باعث غرور و افتخار ایرانیان در سراسر جهان شویم.

وی در مورد اینکه چرا پرچم ایران در مراسم اهدای جام قهرمانی جمع آوری شد و آیا این مسئله از شیطنت اماراتی‌ها بود، گفت: خیر اماراتی‌ها چنین جسارتی نداشتند که بخواهند مانع از نمایش پرچم ایران روی سکوی قهرمانی شوند. بلکه بعد از نمایش پرچم نماینده اسپانسرنیگ فیفا به این مسئله ایراد گرفت و گفت پرچم شما مانع از نمایش اسپانسرینگ ما شده است. به هر حال فیفا خوشحال می‌شد تیمی مثل برزیل و یا روسیه قهرمان شود چون از نظر مالی و تبلیغاتی این مسئله به سود آنها بود اما ما توانستیم به موفقیت برسیم و خودمان را به تمام قدرت‌های جهانی تحمیل کردیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد چفیه‌ای که بر گردن ملی پوشان هنگام ورود به ایران داشتند، گفت: به مناسبت هفته بسیج یکی از مسئولان بسیجی این چفیه‌ها را هنگام ورود به ما هدیه داد و ما هم این هدیه ارزشمند را بر گردن انداختیم و خوشحالیم که چنین اتفاقی رخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *