دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سعودی‌ها عامل انفجارهای بیروت هستند

شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۱۴
کد مطلب: 327025
امام جماعت اهل تسنن مسجد القدس صیدا در جنوب لبنان سعودی ها را عامل انفجارهای نزدیک به سفارت ایران در بیروت دانست.
سعودی‌ها عامل انفجارهای بیروت هستند
به گزارش جهان به نقل از شبکه المنار، ماهر حمود اعلام کرد: عربستان سعودی و خاندان حاکم بر ان عامل انفجارهای نزدیک به سفارت ایران در بیروت است.
 
امام جماعت اهل تسنن مسجد القدس صیدا در جنوب لبنان افزود: سعودی ها از طریق تروریست هایی که در زندان های عربستان بوده اند و حمایت مالی از آنها برای جلوگیری از اقدامات تروریستی این افراد در داخل عربستان آنها را به سوریه و لبنان اعزام کرده است تا دست به ارتکاب جنایت بزنند.
 
ماهر حمود بیان کرد: این اقدامات تروریستی به نام اسلام انجام می شود و این سبب می شود که ما با صدای بلند بگوییم که آنها به خدا و رسول وی بهتان می زنند و اقدامات آنها در راستای جهاد و غزوه نیست و اقدام آنها به خوارج نزدیک است هر چند که خوارج رحمت و شفقت بیشتری در مقایسه با این تروریست ها داشتند.
 
وی گفت: اینها اهل سنت نیستند بلکه دشمن خدا و رسولش هستند.این اقدامات تروریستی شنیع در نزدیکی سفارت ایران از سوی کشوری حمایت شده است که آرم لا اله الا الله محمد رسول الله را بر روی پرچم خود دارد و گمان می کند که حامی حرمین و حجاج است.سعودی ها و هیئت حاکم در عربستان راضی به قتل و کشتار مردم در خارج عربستان هستند و نمی خواهند که تروریست ها علیه نیروهای امنیتی و سعودی ها اقدامی انجام دهند.بنابر این تروریست ها را از زندان خارج می کنند و به خارج از عربستان اعزام می کنند تا مبادا آنها اقدامی در داخل عربستان انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *